Gå til innhold

Rosablogger med stor R

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ser jo helt fæl ut, unnskyld meg. Overraska over at så mange MØDRE har behov for å eksponere kroppen sin i sosiale medier.. 

Anonymous poster hash: 9ab57...610
Skrevet

Hun ser jo helt fæl ut, unnskyld meg. Overraska over at så mange MØDRE har behov for å eksponere kroppen sin i sosiale medier..  Anonymous poster hash: 9ab57...610

Første jeg lå merke til var de utrolige unaturlige leppene, og det at vedkommende tror at hun er deilig. Jeg kan si at damer er pene og digg, men når jeg kommer over noe slik som det der, ja da rister jeg på hodet altså!

Anonymous poster hash: fbd29...6ec

Skrevet

Æsj, for noen stygge tatoveringer. Selvdigger til de grader ja!

Anonymous poster hash: f42c3...830

Skrevet

Hun ser jo helt fæl ut, unnskyld meg. Overraska over at så mange MØDRE har behov for å eksponere kroppen sin i sosiale medier..  Anonymous poster hash: 9ab57...610

Første jeg lå merke til var de utrolige unaturlige leppene, og det at vedkommende tror at hun er deilig. Jeg kan si at damer er pene og digg, men når jeg kommer over noe slik som det der, ja da rister jeg på hodet altså!

Det og puppene. Pupper og nærmest naken kropp på ethvert jækla bilde i bloggen jo. Har dumpa over bloggen hennes før, og ble litt overraska når jeg så hun var mamma. Utrolig selvdigger ja..

Skrevet

Første jeg lå merke til var de utrolige unaturlige leppene, og det at vedkommende tror at hun er deilig. Jeg kan si at damer er pene og digg, men når jeg kommer over noe slik som det der, ja da rister jeg på hodet altså!Anonymous poster hash: fbd29...6ec

Det og puppene. Pupper og nærmest naken kropp på ethvert jækla bilde i bloggen jo. Har dumpa over bloggen hennes før, og ble litt overraska når jeg så hun var mamma. Utrolig selvdigger ja.. Anonymous poster hash: 9ab57...610
For ikke snakke om det matbildet hun la ut. Hva var målet og meningen med det!?

Skrevet

Første jeg lå merke til var de utrolige unaturlige leppene, og det at vedkommende tror at hun er deilig. Jeg kan si at damer er pene og digg, men når jeg kommer over noe slik som det der, ja da rister jeg på hodet altså!Anonymous poster hash: fbd29...6ec
 Det og puppene. Pupper og nærmest naken kropp på ethvert jækla bilde i bloggen jo. Har dumpa over bloggen hennes før, og ble litt overraska når jeg så hun var mamma. Utrolig selvdigger ja.. Anonymous poster hash: 9ab57...610
For ikke snakke om det matbildet hun la ut. Hva var målet og meningen med det!?

Unnskyldning for å vise seg naken, dekket av en sandwich? :P 

Skrevet

Syns egentlig hun var litt kul jeg. Annerledes!

Anonymous poster hash: 1de83...cf4

Skrevet

Dette var bare trist å se. Denne jenta kan umulig ha det noe godt med seg selv.

Anonymous poster hash: 44e9f...5fc

Skrevet

Syns egentlig hun var litt kul jeg. Annerledes!Anonymous poster hash: 1de83...cf4

Så det kult at en mor flasher seg ved hvert bidige innlegg? Hadde no hun sett noenlunde normal ut, så hadde man gjerne ikke reagert, tenker ikke på tattoene, men trynet og all fiksjonen der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...