Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Kom over denne bloggen gjennom Nettavisen. Jeg blir stadig mer og mer forundret over enkelte bloggere, makan http://sunnivapollestadhaugland.blogg.no/ Anonymous poster hash: fbd29...6ec
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Hun ser jo helt fæl ut, unnskyld meg. Overraska over at så mange MØDRE har behov for å eksponere kroppen sin i sosiale medier.. Anonymous poster hash: 9ab57...610
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Hun ser jo helt fæl ut, unnskyld meg. Overraska over at så mange MØDRE har behov for å eksponere kroppen sin i sosiale medier.. Anonymous poster hash: 9ab57...610 Første jeg lå merke til var de utrolige unaturlige leppene, og det at vedkommende tror at hun er deilig. Jeg kan si at damer er pene og digg, men når jeg kommer over noe slik som det der, ja da rister jeg på hodet altså! Anonymous poster hash: fbd29...6ec
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Æsj, for noen stygge tatoveringer. Selvdigger til de grader ja! Anonymous poster hash: f42c3...830
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Hun ser jo helt fæl ut, unnskyld meg. Overraska over at så mange MØDRE har behov for å eksponere kroppen sin i sosiale medier.. Anonymous poster hash: 9ab57...610 Første jeg lå merke til var de utrolige unaturlige leppene, og det at vedkommende tror at hun er deilig. Jeg kan si at damer er pene og digg, men når jeg kommer over noe slik som det der, ja da rister jeg på hodet altså! Anonymous poster hash: fbd29...6ec Det og puppene. Pupper og nærmest naken kropp på ethvert jækla bilde i bloggen jo. Har dumpa over bloggen hennes før, og ble litt overraska når jeg så hun var mamma. Utrolig selvdigger ja.. Anonymous poster hash: 9ab57...610
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Hun ser jo helt fæl ut, unnskyld meg. Overraska over at så mange MØDRE har behov for å eksponere kroppen sin i sosiale medier.. Anonymous poster hash: 9ab57...610 Første jeg lå merke til var de utrolige unaturlige leppene, og det at vedkommende tror at hun er deilig. Jeg kan si at damer er pene og digg, men når jeg kommer over noe slik som det der, ja da rister jeg på hodet altså!Anonymous poster hash: fbd29...6ec Det og puppene. Pupper og nærmest naken kropp på ethvert jækla bilde i bloggen jo. Har dumpa over bloggen hennes før, og ble litt overraska når jeg så hun var mamma. Utrolig selvdigger ja.. Anonymous poster hash: 9ab57...610 For ikke snakke om det matbildet hun la ut. Hva var målet og meningen med det!? Anonymous poster hash: fbd29...6ec
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Hun ser jo helt fæl ut, unnskyld meg. Overraska over at så mange MØDRE har behov for å eksponere kroppen sin i sosiale medier.. Anonymous poster hash: 9ab57...610 Første jeg lå merke til var de utrolige unaturlige leppene, og det at vedkommende tror at hun er deilig. Jeg kan si at damer er pene og digg, men når jeg kommer over noe slik som det der, ja da rister jeg på hodet altså!Anonymous poster hash: fbd29...6ec Det og puppene. Pupper og nærmest naken kropp på ethvert jækla bilde i bloggen jo. Har dumpa over bloggen hennes før, og ble litt overraska når jeg så hun var mamma. Utrolig selvdigger ja.. Anonymous poster hash: 9ab57...610 For ikke snakke om det matbildet hun la ut. Hva var målet og meningen med det!? Anonymous poster hash: fbd29...6ec Unnskyldning for å vise seg naken, dekket av en sandwich? Anonymous poster hash: 9ab57...610
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Syns egentlig hun var litt kul jeg. Annerledes! Anonymous poster hash: 1de83...cf4
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 Dette var bare trist å se. Denne jenta kan umulig ha det noe godt med seg selv. Anonymous poster hash: 44e9f...5fc
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 Syns egentlig hun var litt kul jeg. Annerledes!Anonymous poster hash: 1de83...cf4 Så det kult at en mor flasher seg ved hvert bidige innlegg? Hadde no hun sett noenlunde normal ut, så hadde man gjerne ikke reagert, tenker ikke på tattoene, men trynet og all fiksjonen der! Anonymous poster hash: fbd29...6ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå