Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 hvor mange hverdagskjoler har dere til to-treåringene? Anonymous poster hash: 52e08...bde
BareMas Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Hverdagskjoler synes jeg er praktiske. Bare å tre over undertøyet og strømpebuksa og ungen ser straks representabel ut får hva som måtte komme, så hverdagskjoler kan man ha mange av men mitt kriterie til slike er det kan tas på og av i en enkel vending, til høst, vår og vinter er det også snedig om det er ullkjoler. Akkurat nå har vi alt for få, da jeg ikke finner noen som er "hverdagslige" og praktiske i hennes størrelse.
☆☆☆ Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Anar ikkje kor mange ho har, men det er mest finkjolar. Treng ikkje halvparten eingong.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Jeg kan svare for min 2, snart 3 åring, som har hvertfall 5 penkjoler og 8-10 hverdagskjoler/tunikaer. I tillegg kommer jo 3-4-5 skjørt. Hun får brukt det meste såpass at jeg ikke har dårlig samvittighet :-) Men ingen TRENGER jo en sånn mengde. Hun har jo bukser og gensrer i tillegg liksom. Anonymous poster hash: a4c63...e51
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Har ca 8 hverdsgskjoler, så holder vel har bare så lyst på flere når jeg kikker rundt på nett! Men fornuften får seire, skal si stopp nå Hi Anonymous poster hash: 52e08...bde
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Trenger forsåvidt ingen, veldig upraktisk i lek og i bhg. Ville ikke hatt mer enn hva som blir brukt. Anonymous poster hash: 01343...e9f
Monica Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Da datteren min var den alderen, så hadde vi ikke en eneste kjole til henne. Hun nektet plent å ha på seg kjole. Vi giftet oss da hun var 2,5 år, og det var harde forhandlinger for at hun skulle ha på seg brudepikekjole i kirken. Rett etter vielsen var det av med kjolen og på med penbukse og bluse til selskapet.
*Nøtta* Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Har aaaltfor mange! Men så er de jo så fine.....
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 Mange, kjøper billig da- h&m. Da kan hun ha endel uten at det går nevneverdig utover lommeboka:-) hun er 4 nå, tipper 15-20 hverdagskjoler, og ca 10 penkjoler. De blir brukt alle sammen! Noen av pen kjolene er bedre kvalitet da. Anonymous poster hash: fa3dc...37a
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 Hun har 3 hverdagskjoler, en penkjole og en festdrakt. Anonymous poster hash: 76af4...fda
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #11 Skrevet 16. mai 2014 Trenger forsåvidt ingen, veldig upraktisk i lek og i bhg. Ville ikke hatt mer enn hva som blir brukt. Anonymous poster hash: 01343...e9f Jeg FATTER ikke hvordan man kan mene at det er upraktisk i lek og barnehage?! Det finnes jo ingenting som er mer behagelig enn en tights/strømpebukse og en kjole/tunika utenpå. Ingenting som stramner eller trykker noe sted, ingenting som er stivt eller ubehagelig. Man kan hoppe, danse, rulle og turne. Om man skal ha regntøy på så er det opp med armene og vips, hopp inn i dress eller regntøy. Ikke sikkert det er nødvendig å ta av kjolen en gang. Nei, jeg begriper ikke hva som er upraktisk. Har dere som syns det faktisk erfaring med hverdagskjoler på barna deres? Vi snakker ikke om tyllskjørt og paljettkjoler altså, de er forbeholdt selskap og finere anledninger :-) Anonymous poster hash: a4c63...e51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå