Gå til innhold

Oppdatering på date i går kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144141870-hjelp-meg-jenter-d/

Wow, det gikk så fint, men jeg kjente at hele kroppen var i ulage. Fikk også godt kjent på min egen usikkerhet, livredd for at han skulle syntes at jeg var dum, sa teite ting osv. 

Han hadde den mest behagelige stemmen, sukk. Betatt.

Han hadde derimot et behagelig, men intenst blikk, slapp meg liksom aldri av syne - det er noe som jeg blir helt satt ut av.

Han var nesten en yogatime i seg selv, måten han var på. Rolig, gjennomtenkt, reflektert, morsom.

Og jeg, med min bakgrunn og min erfaring med over 10 år sammen en narsisisst, klarer ikke å tenke ut én eneste grunn til at han skulle falle så pladask for meg. Jeg fatter det ikke og merker at jeg tenker hele tiden at han sikkert bare er ute etter et nytt offer. Føler meg plutselig mer ødelagt av mitt tidligere forhold, enn noen sinne. Må komme over det der altså, men det er ikke gjort på en to tre.

Så kjørte han meg hjem. Jeg ble sittende og prate litt videre..."kysse - ikke kysse- kysse - ikke kysse".....ååååååååååh...kyss meg da. Og så, ser vi hverandre inn i øynene...ingen sier noe mer. Stillheten blir et faktum. Så lener han seg forover. Jeg og. Og så skjer det...woooooooooow....lepper mot lepper, mykt og deilig. Vil ikke gi slipp. Magisk og skremmende.

Så kommer ordene; hvor fantastisk han synes jeg er, at han skjønner jeg er tilbakeholden, at han ikke venter seg det samme fra meg...venter til jeg er klar, men at han har falt pladask og er helt oppover ørene forelsket i meg. Som han har kjent i en uke. Og møtt i tre hele timer. Jeg er uten ord.

Svever litt høyere nå merker jeg. Men fremdeles livredd for hva jeg beveger meg innpå.

Anonymous poster hash: 7b640...1a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikkje lest forrige tråden din (enda), men detta var skikkelig koselig å lese.
Lykke til videre. :)

Skrevet

Har ikkje lest forrige tråden din (enda), men detta var skikkelig koselig å lese.

Lykke til videre. :)

Takk skal du ha, det var veldig koselig å oppleve etter år som singel og egentlig gitt opp hele greia :)

Skrevet

Hohoho :D fikk butterflies i magen på dine vegne ;-)

Anonymous poster hash: abeeb...b9a

Skrevet

Spurte akkurat hvordan det gikk i den forrige tråden, for så ikke denne før nå. Men da har jeg jo fått svar. Hurra! Det høres ut som det var en suksess ja ;) Hilsen #3 i forrige tråd.

Anonymous poster hash: 0f3e7...a2e

Skrevet

Så utrolig gøy! Håper du klarer å gi litt slipp på bekymringene dine, bare nyte det og kose deg.

Skrevet

Så herlig! :D Nyt det og kos deg, så går nok bekymringene og dårlige minner bort sakte men sikkert :)

Skrevet

Takk alle dere. Jeg får virkelig følelsen av at dere er oppriktig glade for meg, det varmer :) 

Selv svever jeg et sted mellom her og himmelen og det føles veldig godt. 

Skrevet

Åååh så deilig!:) nyt det og gratulerer:)

Skrevet

Åååå så herlig å lese!

Mitt beste råd er nyt det! Slipp han inn på deg i ditt tempo,vær ærlig mot han. Grip sjansen!

Dette høres ut som ekte lykke.

Lykke lykke til ❤

Klem

Gjest cd0da
Skrevet

Leste et par av svarene dine nå HI og tenkte jeg bare skulle si at jeg møtte mannen min etter å ha snakket med hverandre på nettet i en uke.

Vi ble kjærester kun et par dager etter vi møttes og absolutt ingen hadde troen på forholdet og alle sa det bare var å glemme hele forholdet.

Til tirsdag har vi 3 års bryllupsdag og var kjærester noen år før vi giftet oss :)

Skrevet

Leste et par av svarene dine nå HI og tenkte jeg bare skulle si at jeg møtte mannen min etter å ha snakket med hverandre på nettet i en uke.

Vi ble kjærester kun et par dager etter vi møttes og absolutt ingen hadde troen på forholdet og alle sa det bare var å glemme hele forholdet.

Til tirsdag har vi 3 års bryllupsdag og var kjærester noen år før vi giftet oss :)

HI

Jeg venter meg ingenting, men håper selvfølgelig. Rart med det der å møte noen helt sånn uten videre...og så ende opp med å falle ganske pladask, når man minst venter det.

Men takk for fin oppmuntring - her kan alt skje :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...