Gå til innhold

Ville dere spist dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemmelaget potetmos (altså med melk og smør i) som ble laget på søndag?

 

Anonymous poster hash: 82fb1...533

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI!!!!!



Anonymous poster hash: 692c3...11e
Skrevet

Nei.

 

Anonymous poster hash: 18e3f...ce0

Skrevet

Var det jeg også mente. Hvor lenge mener dere sånt er holdbart, i kjøleskap selvsagt. (Har en liten diskusjon her.)

 

Anonymous poster hash: 82fb1...533

Skrevet

Ikke faen.



Anonymous poster hash: c910f...322
Skrevet

oy:p



Anonymous poster hash: fe12f...035
Skrevet

Til dagen etter, ikke lenger

 

Anonymous poster hash: a8b64...768

Skrevet

Ikke søren om jeg hadde spist noe slik. Æsj! Da ber jeg om mageproblemer, og det har jeg nok av, så hadde gått i søpla for lenge siden! :P 

Skrevet

Om den hadde stått med lokk i kjøleskapet hadde jeg fint kunnet spist den etter god oppvarming. Så lenge mat blir raskt kjølt ned holder den seg en stund.



Anonymous poster hash: bd142...456
Skrevet

Tja. Jeg tror faktisk ikke den er farlig å spise, selv om den nok er på kanten nå. Men den smaker neppe godt.



Anonymous poster hash: 3197f...845
Skrevet

Kjenner jeg er glad det er så mange som deler mitt syn. Vil ikke være pyse og fisefin, men dette spiser jeg ikke altså. Det lukter helt ok, men likevel...

 

Anonymous poster hash: 82fb1...533

Skrevet

Hadde fint spist den på onsdag, ikke etter.

 

Anonymous poster hash: 384e3...a60

Skrevet

3 dager er regel for kjøtt, så da funker den nok på poteter også.



Anonymous poster hash: b152d...872
Skrevet

Max 2 dager etter, hadde overhodet ikke spist den i dag!



Anonymous poster hash: f3afb...b98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...