Gå til innhold

Klappe meg selv på skuldra 😆

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en lenge etterlengtede fridag må man som alenemor og huseier arbeide likevel. Idag har jeg strøket bunadsskjorter og pusset sølv. Jeg har klippet plenen og plantet masse blomster. Jeg har vasket bilen innvendig og utvendig. Jeg har vasket begge badene og vasket gulvene nede. Nå er det en liten pause før bikkja skal få tur og så må jeg sykle avgårde for å handle litt før jeg henter vesla hos faren sin. Og ja jeg sto opp veldig tidlig, og ja jeg må skryte her ettersom jeg er alene og ikke har noen andre å skryte til 😊

Anonymous poster hash: 063f4...92d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow! Jeg har...spist frokost :P haha! Effektiv dame du ;)

Anonymous poster hash: 45361...5a2

Skrevet

Flink!!

Jeg har bare gått en liten tur med hunden. Nå må jeg vel prøve å lage litt frokost ;)

Anonymous poster hash: 0e36f...9c3

Skrevet

Fantastisk flink!

Jeg er student og har ferie nå, har en million ting som må fikses, men er så lat. Så blir gjort 1/4 av det som burde gjøres om dagen.

Skrevet

Jeg syns jeg har rukket mye i dag, men på lang nær like mye som deg og nå er det nesten to timer siden du la ut innlegget. Syns jeg var flink når jeg var på vei ut døra og fant ut at butikkene jeg skulle på ikke åpnet på en halv time. Klarte å rote bort den halvtimen på ingenting, men har likevel vasket flere maskiner med klær, handlet strømper ol til i morgen, funnet frem bunadssko, bunadsjakker osv, så alt er klart til i morgen.

Anonymous poster hash: f5215...e08
Skrevet

Du sovner nok innen klokka er 19 00!

Anonymous poster hash: fff16...393

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...