Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Jeg googler for harde livet, men finner så mange ulike fremgangsmåter... Jeg skal lage en salat med bl.a honningristede valnøtter. Kan en barmhjertig sjel der ute forklare meg hvordan jeg gjør det? Anonymous poster hash: 9278b...73d
kråkemamma Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 (endret) Når jeg bruker det til ost så steker jeg nøttene litt og heller over med honning og lar det putre litt. Da er det godt med mye honning på. I salat vil jeg tro det blir bedre om du lar honningen koke inn litt sammen med nøttene så det ikke blir så rennende og ikke bruker så mye honning på. Pass på nøttene så de ikke blir svidd:) Endret 16. mai 2014 av kråkemamma
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Når jeg bruker det til ost så steker jeg nøttene litt og heller over med honning og lar det putre litt. Da er det godt med mye honning på. I salat vil jeg tro det blir bedre om du lar honningen koke inn litt sammen med nøttene så det ikke blir så rennende og ikke bruker så mye honning på. Pass på nøttene så de ikke blir svidd:) Tusen takk for svar! Men vil ikke honningen bare svi seg fast i panna? Ser for meg at den er så seigtflytende at det bare vi bli en "ball" med nøtter og honning om du skjønner... Eller blir honningen mer flytende når den kommer i panna? Jeg bruker bare vanlig stekepanne? Anonymous poster hash: 9278b...73d
kråkemamma Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har brukt flytende honning så det vet jeg ikke. Vil tro den smelter av varmen uansett Den løser seg jo fort opp i te og lign. Vanlig stekepanne ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå