Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Ser på god morgen Norge. Drilljenter har jo ikke akkurat noen funksjon? Ikke kan de danse heller.. De små er søte, voksne ser bare teit ut?? Anonymous poster hash: d6f29...477
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Ser på god morgen Norge. Drilljenter har jo ikke akkurat noen funksjon? Ikke kan de danse heller.. De små er søte, voksne ser bare teit ut??Anonymous poster hash: d6f29...477 Hehehe, startet en lignende tråd litt lengre nede, om korps og drilldamene! Kjenner jeg blir småflau,heheh ;-) Anonymous poster hash: 89c44...c4b
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Uff, ja... Anonymous poster hash: f42c0...e54
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Jo, veldig. Anonymous poster hash: d304a...515
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Ser på god morgen Norge. Drilljenter har jo ikke akkurat noen funksjon? Ikke kan de danse heller.. De små er søte, voksne ser bare teit ut??Anonymous poster hash: d6f29...477 Hehehe, startet en lignende tråd litt lengre nede, om korps og drilldamene! Kjenner jeg blir småflau,heheh ;-) Anonymous poster hash: 89c44...c4b beklager, så ikke den jeg:-) men korps er en ting, de spiller musikk ihvetfall. Jeg håper ikke det forsvinner, for 17 mai blir ikke det samme uten. Satt å så med samboeren min, og han sa hadde blitt flau om jeg var drillpike! Hehe :-) jeg hadde nok vært flau selv.. Anonymous poster hash: d6f29...477
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Her er drilljentene omtrent som turnjentene, bare at de i tillegg har drillen. Det er jo sprekt da, ser ikke helt hvorfor det er ok at folk turner uten drillen enn med? Anonymous poster hash: 7b69c...c8b
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har tenkt det samme. For all del - de er flinke og det krever mye øvelse og kroppsbeherskelse, men jeg synes det er søtt for barn og litt tåpelig når voksne driver med det. Husker da jeg hadde gjort det slutt med en samboer i midten av 20-årene og han fortalte at den nye kjæresten var drillpike. Kunne ikke dy meg for å tenke at han hadde valgt noe så totalt forskjellig fra meg som mulig. Anonymous poster hash: 2d215...59a
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 Her er drilljentene omtrent som turnjentene, bare at de i tillegg har drillen. Det er jo sprekt da, ser ikke helt hvorfor det er ok at folk turner uten drillen enn med? Anonymous poster hash: 7b69c...c8b stor forskjell! Så du på god morgen Norge? De sto bare og viftet på en stav og kastet den over hodet. De få stegene de tok var ikke akkurat med noe vanskelig koreografi, og de klarte ikke de noe bra. Turnere har jo en enorm kroppsbeherskelse, og er fantastisk flinke! Anonymous poster hash: d6f29...477
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 Jeg vet at det er forskjell, poenget mitt var at drilljentene her i byen turner mye utenom å bruke drillen, og showet de har hvert år er veldig imponerende:) Hvis noen tror de står rett opp og ner og slenger rundt på drillen har de gått glipp av noe, for dette er turn på et bra nivå Anonymous poster hash: 7b69c...c8b
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #11 Skrevet 16. mai 2014 Turnjenter og drilljenter det samme? Turn er en sport du må prestere i og nå nye mål. Drilljenter har kun staven sin og syns kun når korpset brukes. Altså ingen prestasjon. Anonymous poster hash: e16a1...fd8
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #12 Skrevet 16. mai 2014 Like teit som voksne menn på skateboard Anonymous poster hash: de6ff...c39
Monica Skrevet 16. mai 2014 #13 Skrevet 16. mai 2014 Finnes drilljenter som er fantastisk flinke, og som gjør noe mer ut av det. Flere av de jeg kjenner som har vært drill jenter, har og holdt på med dans på et høyt nivå ved siden av.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #14 Skrevet 16. mai 2014 Turnjenter og drilljenter det samme? Turn er en sport du må prestere i og nå nye mål. Drilljenter har kun staven sin og syns kun når korpset brukes. Altså ingen prestasjon. Anonymous poster hash: e16a1...fd8 Det er bare tull, fins da både NM og VM i drill! Drill på høyt nivå er jo noe helt annet en drilling foran korpset i 17. mai toget. Anonymous poster hash: 189d6...0d6
Sjødronning Skrevet 16. mai 2014 #15 Skrevet 16. mai 2014 Nei. Har selv vært drillpike, og det er slettes ikke alle som er kjedelige og ikke kan å danse! Det er utrolig kjekt å drille foran et korps, og gjerne være med på drillkonkurranser ved siden av. Finnes flere tropper som er med i begge deler, og man ser jo selvfølgelig forskjell på de som er med på slikt og de som kun driller offentlig på 17.mai, det er greit nok det, men det er ikke så enkelt å drille som det kanskje ser ut til for noen Det er god kroppskontroll og teknikker som skal finpusses blant annet Og at de er voksne, vil jo bare si at de har en lidenskap for det å drille og å lære vekk sine drillteknikker til unge håpefulle som har sett drillpiker i togene på 17.mai og drømmer om å gjøre det samme! Hva hadde vel 17.mai vært uten korps og drillpiker?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #16 Skrevet 16. mai 2014 Like teit som voksne menn på skateboard Anonymous poster hash: de6ff...c39 Hmmm jeg er dame på 30 og skater til jobb Anonymous poster hash: e9ef3...ead
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #17 Skrevet 16. mai 2014 Jeg synes det er kult jeg! Ihvertfall så lenge de kan sakene sine! Deilig å se noen som gjør som de lyster! Anonymous poster hash: eb3cb...99e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå