Gå til innhold

Vannkopper og turbo!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 5 åring med vannkopper med energi på topp. Sofaen har blitt trampoline og mamma klatrestativ. Trodde han ville ha vært syk og ligget og hvilt på sofaen ,ed hode på mammas fang og bare kost, men nei da her er det full fart. Spørs om det ikke blir en liten tur for å se toget i morgen og kjøpe en is for egne oppsparte penger. <det var den største sorgen når han ble syk at han ikke kunne få kjøpt seg is!

 



Anonymous poster hash: cade8...b25
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Min 9 åring var veeeeeeldig syk i dag tidlig. Nå på jobb (mannen er hjemme) fikk jeg bilde av en litt for ernærgisk prikkeline som hopper i sofaen mens hun spiller Wii...

 

Jeg lurer fælt på det med toget i morgen. Hun mener selv at det ikke er nødvendig å stå opp engang hvis hun ikke kan gå i toget, men har vel skjønt at hun gjør seg best på sidelinja ;)

God bedring til sønnen din :)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...