Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Mat,mat,mat! 2 timer siden frokost, men jaggu vil bebisen ha mat igjen, det rumler uten like i magen!!! Noen andre som hadde det slik i 1 trimester? Anonymous poster hash: c8d18...dae
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Jepp. Jeg var grusomt sulten både med enlingen min og med tvillingene. Men la på meg en del i første trimester begge ganger, så det er vel verdt å passe på hva det er man spiser. Gikk over i 2. trimester! Anonymous poster hash: 9f0ee...430
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Jepp. Jeg var grusomt sulten både med enlingen min og med tvillingene. Men la på meg en del i første trimester begge ganger, så det er vel verdt å passe på hva det er man spiser. Gikk over i 2. trimester! Anonymous poster hash: 9f0ee...430 Første uken spiste jeg MASSE fyfy mat, men jeg er såpass fornuftig at jeg begrenser det nå. Hiver innpå med knekkebrød og frukt når sulten kommer. Har likevel lagt på meg nærmere 3 kg på 3 uker :-( jaja, jeg er jo kjempe takknemlig for det som venter oss, og tenker at dette er en helt naturlig del av svangerskapet :-) Anonymous poster hash: c8d18...dae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå