Bustetroll Skrevet 16. mai 2014 #1 Skrevet 16. mai 2014 Varmt vær! Kort arbeidsdag! Verdens beste baby! Uthvilt! Nøtter! Cola zero! Solarium! Fikse negler og hår med et lite glass vin! 17 mai i morgen! :-D Hat Hmmmmm.... Tror jammen ikke jeg har noe hat i dag jeg :-D
Musemorbr / Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Hat: Forkjølelsen var visst femte barnesykdom, så her våknet treåringen med varme, røde eplekinn. Og siden jeg og babyen også ble forkjølt, er det vel bare å vente. Elsk: Femte barnesykdom er visst ingen grunn til å bli hjemme fra barnehagen. Smittefaren er over før de røde kinnene kommer. Dermed blir det pølser og is i barnehagen likevel, og treåringen går ikke glipp av noe hverken i dag, eller i morgen. Fremdeles sovebaby. Hun sover hele natten, hver natt. Er det virkelig mulig å være uthvilt absolutt hver morgen i de første to månedene? Et sant mirakel.
Lyckelin Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Elsk; nok søvn, kaffe i koppen, sovende baby, eldste har bhg-dag idag :-D så her blir det rolige forberedelser til imorgen. Deilig å gjøre alt i eget tempo :-) Ikke no hat idag.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Beklager, men jeg regner på elsk-paraden i dag... Mensensmerter fra h%#¤%¤#" ! Magekramper, hodepine, hormoner på tur, leggkramper. BLÆH! Oog, nå forsvant sola også....
*Miss Marple* Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Elsk: Snart 17 mai *wiiiiiii* Bunadskjorter strøket Lille og pappa skygger banen og lar na mor styre i fred. 10 liter betasuppe klar - det er mange gulrot, potet og kålrotbiter det! 17 mai kake bakt og pyntet. Hat: 17 mai kake ikke pent pyntet! Det ser ut som et barnehagebarn har sluppet fantasien løs ikke nok med at jeg mangler husmorgen, jeg eier ikke konditorevner i det hele. Men kakene pleier å bli gode da - om ikke så lekre. Og jeg går like hard ut hver gang med et indre bilde av hvordan mesterverket skal se ut. Er visst for dum til å lære av egne feil. Det er nesten så dere burde fått sett, så hadde jeg ihvertfall gjort deres dag litt bedre ved å gi dere en god latter Jeg er en racer på å planlegge og tenker at i år skal jeg være ute i god tid. Men det skjer ikke. Så da sjokker jeg rundt 16 mai for å stryke, lage mat, bake, handle og pynte. Heldigvis vasker mannen både hus og bil i tillegg til å slå gresset og hente inn bjørk. Gamle foreldre sliter og jeg føler at jeg ikke får hjulpet dem nok.
mamman til to gutter Skrevet 16. mai 2014 #6 Skrevet 16. mai 2014 Elsk: Fri Handlet ferdig strømper (selv om jeg må bruke de samme som i fjor, så har barna nye) Kake i ovnen Sol! Alle deler til alle bunader samlet Hat: Vondt i hodet Bunadsskjorter er ikke strøket og den ene er ikke engang ferdig vasket (men det beste er vel å styrke dem før de er helt tørre??)
Musemorbr / Skrevet 16. mai 2014 #7 Skrevet 16. mai 2014 Overraskende elsk: Lillegull som bare er to måneder gammel har sannelig ikke kolikksymptomer likevel. Hun har en tann.
sug lut Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Elsk: Sol og varmt og fredag Fredag før den syttende!!! Fine hagen min blomstrer i alle ender og er straks festklar Fineste jobben i verden Ingen hjemme i et par timer nå så jeg kan lande etter jobb og begynne på dagen i morgen Det eneste potensielle hatet er at noe av det som må gjøres før i morra er så kjedelig - slå sammen og rydde i kjelleren et plantebord, en kasse som egt er for tung og div annet, støvsuge og vaske og vaske bad og sånt. Men det får man ta når man kommer så langt, og heller takke for at dagen i morra kommer som en rakett i hekken på alle sånne ting som uansett skulle vært gjort forlengst.
lavendelblomst Skrevet 16. mai 2014 #10 Skrevet 16. mai 2014 Elsk i dag er fint vær, blide unger, og begynnelsen på general-svenneprøven gikk bra. Hat: Fatting av stein på sommerfugel-smykket mitt gikk rett vest, steinen sitter skeivt, og noe brakk av. Ikke bra, når det er det siste man gjør på et smykke. Det ble det grining av.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 16. mai 2014 #11 Skrevet 16. mai 2014 Elsk: Godgutten i barnetog i bhg HAT: Vaskemaskinen tok kveld i morges, jeg har nå tømt den tre ganger pga forsøk på å få den igang igjen. Over 30 liter vann er møysommelig tørket opp fra gulvet og vridd i en bøtte, litt etter litt. Med senebetennelse i håndleddet.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. mai 2014 #12 Skrevet 16. mai 2014 Hat: Trøtt Min kronisk betente skulder Elsk: Kollegaer Kakefredag- deilig pavlova og eplekake- på jobb Lukter himmelsk av lapskausen til i morgen Kroneis i frysa og jordær og fløte i kjøleskapet Femåring som gleder seg sånn til imorgen
sug lut Skrevet 16. mai 2014 #13 Skrevet 16. mai 2014 Elsk i dag er fint vær, blide unger, og begynnelsen på general-svenneprøven gikk bra. Hat: Fatting av stein på sommerfugel-smykket mitt gikk rett vest, steinen sitter skeivt, og noe brakk av. Ikke bra, når det er det siste man gjør på et smykke. Det ble det grining av. Synd det ble hat men ellers høres det spennende ut! Kan du legge ut bilde når du er ferdig?
lavendelblomst Skrevet 17. mai 2014 #14 Skrevet 17. mai 2014 Elsk i dag er fint vær, blide unger, og begynnelsen på general-svenneprøven gikk bra. Hat: Fatting av stein på sommerfugel-smykket mitt gikk rett vest, steinen sitter skeivt, og noe brakk av. Ikke bra, når det er det siste man gjør på et smykke. Det ble det grining av. Synd det ble hat men ellers høres det spennende ut! Kan du legge ut bilde når du er ferdig? Det skal jeg gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå