Gå til innhold

Så uendelig ensom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noen måneder siden jeg måtte slutte å jobbe. Siden da har bekkenet blitt bare verre og verre, og nå kan jeg ikke gjøre noe som helst. Jeg bare ligger der og verker. 

Hver dag ligger jeg der og venter på at mannen endelig skal bli ferdig på jobb og komme hjem. Men hver dag skal han et eller annet annet på ettermiddagen og/eller kvelden. F.eks. trening, møter, hobbyer. Jeg føler at hele livet nå dreier seg om å håpe på at han skal komme hjem og være sammen med meg. Og det blir jo ikke rett overfor han heller. Så har jeg selvfølgelig blitt mer og mer ensom, har begynt å gråte hver dag, blir i dårligere og dårligere humør, og har blitt sur på han. For at han lar meg være så ensom bare for å dra på trening f.eks. Men når han spør hva det er, sier jeg "ingenting". Vil jo ikke tvinge han til å være hjemme. Tror ikke han får mer lyst av at jeg sturer meg til viljen min. Og vil ikke være så patetisk. 

Venninner har jeg, men jeg er jo ikke i form til å besøke noen. Og jeg er heller ikke i form til å ha besøk. Føler jeg holder på å gå på veggen nå. Har faktisk begynt å lure på om jeg kan ha en slags svangerskapsdepresjon. Ingenting gleder meg lenger. 

Ikke engang det at det er helg i morgen gleder meg. Har ikke gjort noe sammen med han på en uke nå, så det er nesten sånn at det bare blir rart å plutselig skal gjøre noe sammen. Spesielt siden jeg har vært så dårlig humør mot han hele uka. 

Anonymous poster hash: 5911a...dda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også med bekkenløsning og er mye låst til sofaen. Venter på at mannen skal komme hjem fra jobb. Har aldri besøk, er jo ingen andre som er hjemme på dagtid som jeg kan besøke heller. Det er noen kjedelige dager gitt.

Men mannen min tar seg tid til å være sammen med meg hver dag etter jobb. Enten kjører vi en plass og finner på noe (blir jeg kjørt til døren så klarer jeg f.eks. å sitte på cafe en stund) eller så koser vi oss hjemme.

Synes egentlig at mannen din burde se deg litt mer og kanskje ikke ha såå mange aktiviteter på kveldstid. Skjønner godt at du blir sur og lei deg pga det. Er jo virkelig ikke koselig å sitte alene hele dagen og hele kvelden hver dag i uken :( Føler med deg!

Prøv å snakk med han om han kanskje kan redusere aktivitetene på kveldstid og tilbringe noen kvelder med deg hvertfall :)

Anonymous poster hash: 34018...bfe

Skrevet

Begynn å strikke noe fint til babyen, da har du noe å gjøre! Har også lest en gsng at det å produsere noe vil utløse samme type glede og tilfredshet som om man har trent!👍 Så siden du ikke orker bevege deg, produser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...