Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 hvor stor var forskjellen? å hva var de største forandringene? Anonymous poster hash: c94cd...3b7
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #2 Skrevet 16. mai 2014 Jeg synes forskjellen var stooor!!! Men nå er det 41/2 år mellom nr 2 og 3, og bare 16 mnd mellom 1 og 2, så mulig det er fordi de andre hadde blitt såpass selvhjulpne når siste kom at det ble veldig som å begynne på nytt;) Ellers så merker vi jo et fang for lite, må være to for å dra i svømmehallen, etc. Rett og slett mer å gjøre!! Men veldig koselig, da;) Anonymous poster hash: b17f2...074
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #3 Skrevet 16. mai 2014 Jeg syns det var veldig stressende fordi nr 2 og 3 var var tette og nr 1 begynte på skolen og hadde helt andre behov enn de minste. Tror hvordan det blir er veldig avhengig av aldersforskjell og personligheten til barna. Det eneste som er sikkert er at det blir mer jobb. Har man 3 eller flere barn er det alltid noen som trenger deg til noe. Men moro med stor familie da! Anonymous poster hash: 200ed...796
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2014 #4 Skrevet 16. mai 2014 Jeg har to små , eldste blir straks 3 år. Jeg tenker nok at vi blir gravide neste år :-) Anonymous poster hash: aa2c9...3fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå