Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Er kun 5 uker på vei. Glemte et lite øyeblikk av jeg var gravid, så snudde meg brått mens jeg satt i sofaen. Vridde overkroppen mens beina ble hengende igjen, skulle ha tak i en lader bak sofaen. Å nå har jeg vondt i magen. Ikke kjempe vondt, men kjenner det. Merker det godt om jeg strekker ut ryggen, det strekker liksom i magen. Kan jeg ha gjort så alt løsner og ramler ut, er det mulig? Så fortvilet for at jeg klarte å glemme meg,-( Anonymous poster hash: 55d29...af0
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Hehe! Er du seriøs nå? Anonymous poster hash: 56128...af8
PRobert Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 ? Mest sannsynlig er det bare ligamenter som strekkes, ingenting å bry seg med det. Med mindre du har fått beskjed av legen om å ikke bevege deg brått sksl du leve som normalt, det må jo strekkes litt når magen vokser til..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Hehe! Er du seriøs nå? Anonymous poster hash: 56128...af8 Ja. Virker sikkert rart men er faktisk redd for at jeg har gjort noe så det0skal gå galt. . Anonymous poster hash: 55d29...af0
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 jeg ramla ned trappa. det gikk bra. herremin, spira de er knapt en millimeter. Anonymous poster hash: 64fbf...f56
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 ? Mest sannsynlig er det bare ligamenter som strekkes, ingenting å bry seg med det. Med mindre du har fått beskjed av legen om å ikke bevege deg brått sksl du leve som normalt, det må jo strekkes litt når magen vokser til.. Har ikke fått beskjed om noe, så skal nok gjøre som normalt. Er det vanlig å få vondt ved brå bevegelser? Kjenner bare litt nå som jeg ligger stille, men det strekker og er vondt der det gjorde vondt da jeg snudde meg. Anonymous poster hash: 55d29...af0
PRobert Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Men du skjønner jo at det må strekkes inni der? Sånn er det bare, og det kan gjøre vondt.. Verre vil det bli:p
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Men du skjønner jo at det må strekkes inni der? Sånn er det bare, og det kan gjøre vondt.. Verre vil det bli:p Skjønner at det skal strekker naturlig, men uten min hjelp fordi jeg er uforsiktig. Men antar at det ikke kan ha gjort noen skade da, til tross for at det var veldig vondt der og da:-) Anonymous poster hash: 55d29...af0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå