Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Neida så ille er det ikke, men jeg føler jeg er i en shitty situasjon nå. Jeg er arbeidsledig og har vært på jobbklubb og stilt opp på alt som NAV har forlangt av meg. For å bevise at jeg er flink å søke jobber klarte jeg av alle ting å søke på veileder hos NAV, noe jeg tenkte som en fin måte å bare øve meg på å skrive søknad til. Å jobbe der vil jeg overhodet ikke!? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg søkte engang. Nå har jeg fått tilbud om å komme på intervju, noe jeg sa ja til. Jeg får dagpenger av NAV, og vet jo at jeg ikke kan takke nei til en jobb uten 8 ukers karantene på dagpengene, noe jeg ikke har økonomisk mulighet til. Hva skal jeg gjøre? Gjøre et rævva intervju og håpe at jeg ikke får jobbtilbud? Litt verre å takke nei til en jobb HOS selve NAV enn på det åpne jobbmarkedet, siden de da vet at jeg takker evt. nei liksom. Blah, måtte bare få ut litt frustrasjon. Anonymous poster hash: 042ad...4f5
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Du er arbeidsledig og er sur fordi du er innkalt til jobbintervju?? Anonymous poster hash: 29327...e4a
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Gjør så godt du kan. Det er faktisk ikke så ille å jobbe i NAV :-) Anonymous poster hash: bb70a...aaf
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Ta jobben. Mye lettere å søke ny jobb når du er i en jobb. Anonymous poster hash: aa1af...bd5
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Du er arbeidsledig og er sur fordi du er innkalt til jobbintervju?? Anonymous poster hash: 29327...e4a Sur er jeg overhodet ikke, men litt frustrert siden det er på en jobb hos NAV som jeg egentlig ikke vil ha. Anonymous poster hash: 042ad...4f5
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Men skal jeg være ærlig om at jeg ikke er så veldig motivert, og vil slutte hvis jeg finner en annen jobb? Anonymous poster hash: 042ad...4f5
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Du er arbeidsledig og er sur fordi du er innkalt til jobbintervju?? Anonymous poster hash: 29327...e4a Sur er jeg overhodet ikke, men litt frustrert siden det er på en jobb hos NAV som jeg egentlig ikke vil ha. Anonymous poster hash: 042ad...4f5 Jobb er jobb. Slutt å vær så bortskjemt og se heller på det som en mulighet til å kunne forsørge deg selv. Anonymous poster hash: 29327...e4a
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Du er arbeidsledig og er sur fordi du er innkalt til jobbintervju?? Anonymous poster hash: 29327...e4a Sur er jeg overhodet ikke, men litt frustrert siden det er på en jobb hos NAV som jeg egentlig ikke vil ha. Anonymous poster hash: 042ad...4f5 Jobb er jobb. Slutt å vær så bortskjemt og se heller på det som en mulighet til å kunne forsørge deg selv. Anonymous poster hash: 29327...e4a Jeg er egentlig ikke kresen, men når det er slik at jeg har en bachelor i noe helt annet enn hva man burde hatt innen NAV systemet føler jeg at jeg er totalt skivebom for jobben. Merkelig at jeg er innkalt på intervju også synes jeg. De har vel ikke så mange å ta av og ansetter hva som helst. Anonymous poster hash: 042ad...4f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå