Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! Skal ta silikon nå i juni. Har to barn på 3år og 5 mnd. Mannen skal ver hjemme en uke, så får mye hjelp der :)

Lurer på om noen vil dele erfaringer ? Skal ta ca 300 under muskelen!

Lurer også på hvilken bh jeg skal bruke??

Takk for seriøse svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får jo en bh på deg fra klinikken. Den bør brukes i begynnelsen, og så skal du jo ikke bruke noen med spiler ( det er en viss periode det gjelder, husker bare ikke hvor lenge, men mener det var en stund. Det vet de på klinikken) . Så bør du ha noen sportsbher og bytte med. De bør være enkle å få på ( ikke så lett å tre over hodet i begynnelsen). På lindex har de også en bh som er ment for de som har operert bort bryst, sånne med lommer til å putte geleputer inn i. Anbefales når det har gått noen uker, og du vil ha noe annet enn sportsbh, med ikke kan bruke spiler. (Selvfølgelig uten å putte noe i).

Lykke til :-)

Skrevet

du må gå uten spiler i ca 1 år så kjøp noen gode sports bh´r ;) jeg gikk opp fra en a til en "stor" c forje sommer & hadde kjøpt sports bh i str M den passer kjempe bra. jeg beynte å gå med spile bh av og til etter ca 6 mnd men du må ikke gå med push up!! det kan ødelegge hele oprasjonen. & du får ikke lov å løfte tyngre en en liten flask vann den første uka.. jeg fikk ikke lov til å bære veska mi en gang :o mannen måtte ta den.. ta på deg en jakke eller noe som er lett å ta på på oprasjons dagen du får ikke løfte armene over albuene så det er litt vanskelig å kle på seg trange ting osv. bh´en du får av klinikke må du ha på deg "24/7" i ca 4 dager tror jeg. den første dusjen var DEILIG selv om du mest sansynlig må ha hjelp til å vaske hår første gangen. & du må ikke sove på siden det kan også ødelegge formen & plaseringen til silikonet.. der sleit jeg veldig men det gikk seg til etter noen dager. jeg hadde ikke vondt i det hele tatt, var øm & litt ør i noen dager men rørte ikke de extra sterke smertetillende før jeg fikk en kjempe migrene & ikke hadde fått sove på 48 timer da tok jeg 1 tablet & sov som en baby. vær nøye med å bytte tape hver 3´de dag ikke oftere da øker kjangsen for stygge arr ;) jeg måtte ha hjelp til å bytte for jeg så ikke arra mine selv. & sist men ikke mist hør på kostholds rådene du får. det er utrolig viktig at du ikke stapper i deg en stor feit hamburger eller noe såndt rett etter!

masse masse lykke til! håper du blir like glad for puppa dine som jeg ble :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...