Mammamar1 Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Hei ! Skal ta silikon nå i juni. Har to barn på 3år og 5 mnd. Mannen skal ver hjemme en uke, så får mye hjelp der Lurer på om noen vil dele erfaringer ? Skal ta ca 300 under muskelen! Lurer også på hvilken bh jeg skal bruke?? Takk for seriøse svar
Makemyday Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Du får jo en bh på deg fra klinikken. Den bør brukes i begynnelsen, og så skal du jo ikke bruke noen med spiler ( det er en viss periode det gjelder, husker bare ikke hvor lenge, men mener det var en stund. Det vet de på klinikken) . Så bør du ha noen sportsbher og bytte med. De bør være enkle å få på ( ikke så lett å tre over hodet i begynnelsen). På lindex har de også en bh som er ment for de som har operert bort bryst, sånne med lommer til å putte geleputer inn i. Anbefales når det har gått noen uker, og du vil ha noe annet enn sportsbh, med ikke kan bruke spiler. (Selvfølgelig uten å putte noe i). Lykke til :-)
Pom-mom Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 du må gå uten spiler i ca 1 år så kjøp noen gode sports bh´r jeg gikk opp fra en a til en "stor" c forje sommer & hadde kjøpt sports bh i str M den passer kjempe bra. jeg beynte å gå med spile bh av og til etter ca 6 mnd men du må ikke gå med push up!! det kan ødelegge hele oprasjonen. & du får ikke lov å løfte tyngre en en liten flask vann den første uka.. jeg fikk ikke lov til å bære veska mi en gang mannen måtte ta den.. ta på deg en jakke eller noe som er lett å ta på på oprasjons dagen du får ikke løfte armene over albuene så det er litt vanskelig å kle på seg trange ting osv. bh´en du får av klinikke må du ha på deg "24/7" i ca 4 dager tror jeg. den første dusjen var DEILIG selv om du mest sansynlig må ha hjelp til å vaske hår første gangen. & du må ikke sove på siden det kan også ødelegge formen & plaseringen til silikonet.. der sleit jeg veldig men det gikk seg til etter noen dager. jeg hadde ikke vondt i det hele tatt, var øm & litt ør i noen dager men rørte ikke de extra sterke smertetillende før jeg fikk en kjempe migrene & ikke hadde fått sove på 48 timer da tok jeg 1 tablet & sov som en baby. vær nøye med å bytte tape hver 3´de dag ikke oftere da øker kjangsen for stygge arr jeg måtte ha hjelp til å bytte for jeg så ikke arra mine selv. & sist men ikke mist hør på kostholds rådene du får. det er utrolig viktig at du ikke stapper i deg en stor feit hamburger eller noe såndt rett etter! masse masse lykke til! håper du blir like glad for puppa dine som jeg ble
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå