Gå til innhold

Heia Ann Mariell!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper virkelig hun vinner Paradise Hotel! Tøff jente som tør å gå imot gruppa, blir kvalm av dobbeltmoralen til enkelte. Bare dumt av Joachim og Simone å bli sinte for at AM har "jugd de opp i trynet" når det er akkurat det samme de har gjort selv..

Anonymous poster hash: b3045...9ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig :)

Så du det andre paradise innlegget her i kveld ? ;)

Anonymous poster hash: 454cc...e9c
Skrevet

enig! kan ikke fodra hu her Simone.

det er et spill, herlighet. oppførselen

til enkelte der ikke er til å bli kvalm av.

Skrevet

Helt enig :)

Så du det andre paradise innlegget her i kveld ? ;)

Anonymous poster hash: 454cc...e9c

Nei, det har jeg ikke sett. Hva handlet det innlegget om? HI

Skrevet

Hehe, leste det nå. Ikke skarpeste kniven i skuffen akkurat..;)

HI

Skrevet

Jeg liker egentlig ikke dama, meeeen... godt jobba i kveld!!! ;)

Anonymous poster hash: 04edb...c68
Skrevet

Heia heia AM!

Anonymous poster hash: 77948...c18

Skrevet

Hehehe :D Følger dere med og danner dere seriøse meninger som hvem som "spiller spillet" best? De har jo ikke nubbe kontroll på hva som skjer der inne. De eneste som spiller noe spill der, er TV3. Deltagerne er bare muppets som har til jobb å drikke seg fulle og være mest mulig blåste i hodene sine for underholdningsverdiens del, og de er for dumme til å skjønne det.

Anonymous poster hash: 075b5...3f2
Skrevet

Helt enig med dere andre, blir kvalm når folk ikke skjønner at det er et spill... Tror sesongen egentlig hadde litt godt av siri den lille stunden hun var med. Synes faktisk ikke at noen av de som er med nå fortjener å vinne, for de har ikke kjempa for det på samme måte som i fjor. Ann marielle er den som fortjener det mest fordi hun går imot gruppen

Anonymous poster hash: c731e...600

Skrevet

Hehehe :D Følger dere med og danner dere seriøse meninger som hvem som "spiller spillet" best? De har jo ikke nubbe kontroll på hva som skjer der inne. De eneste som spiller noe spill der, er TV3. Deltagerne er bare muppets som har til jobb å drikke seg fulle og være mest mulig blåste i hodene sine for underholdningsverdiens del, og de er for dumme til å skjønne det.

Anonymous poster hash: 075b5...3f2

Veit selvfølgelig at deltakerne ikke har mye kontroll på hva som skal skje, men er vel lov til å heie på folk uansett?;)

Skrevet

Simone og Joakim driter seg ut big time. De blir potte sur hvis noen spiller, men tar overhodet ikke selvkritikk på at de holder på med et skittent spill selv. De lyver konstant og det virker som at de tror de har all rett til å lyve, og de synes å mene at de har rett til å lage store dramaer hvis noen går imot dem og faktisk klarer å egne valg. På den andre siden kan man jo ikke kreve mer av dem da intelligensen er meget begrenset, og de evner ikke å se utenfor sin bittelille hjernecelle som forøvrig har store utfordringer med tanke på å i det hele tatt kunne fungere på et  minimum. Håper neste person ut er Simone og så Nico. 

Anonymous poster hash: a15b7...13b
Skrevet

Liker A-m godt, og synes hun valgte helt riktig,viktig hun står sammen en hun tror på :). Men er nok Simone som er favoritten, vert det siden dag en,men da sammens med Amy og Siri,nå er begge ute,så da heier jeg på simone :)

Skrevet

Jeg likte Joakim veldig godt, men etter sist episode fikk jeg litt avsmak for ham. Han sa det selv at han måtte lyve til Ann Mariell om at han og Simone hadde en hemmelig avtale. Og når Ann Mariell lyver til ham så er hun den mest patetiske personen han vet om!?! Det blir for dumt! Ann Mariell har stort sett vært veldig ærlig, men lyver når hun vet andre lyver til henne, noe som jo er forståelig!

Og forresten; kunnskapsnivået der inne er skremmende lavt! De aller fleste vet utrolig lite om Norges historie. "Eh, vi feirer 17.mai fordi vi feirer at Norge ble et fritt land i...eh.. 1945". 😣

Anonymous poster hash: 29c88...f42

Skrevet

Joachim legger seg flat og tar selvkritikk for egen oppførsel, leste jeg i går. Ellers helt enig med dere: heia AM. Men er det ikke sånn at de gamle deltagerne skal stemme på to finaler? Da sliter AM..

Skrevet

Er så glad for at han Joachim ble sendt ut!!! Makan til umoden, furten drittunge!!!

Håper hans allianse med Simone blir avslørt, så Nico sender Simone på hue og ræva ut!!

Anonymous poster hash: b6954...b23

Skrevet

Jeg likte egentlig ikke A.M særlig i begynnelsen.

Men jeg må si at jeg beundrer henne for at hun er så utrolig tøff! Stå imot hele gruppa på den måten! Og være stuck på et hotell i utlandet med den gruppa hun står imot.

Hadde jeg vært moren hennes hadde jeg faktisk vært temmelig stolt!

Så tøff hadde jeg aldri vært!!

Og ja, jeg ser på Paradise Hotel. Litt sånn hjernedød underholdning man ikke trenger å bruke så mange krefter på å følge med på.... ;-)

Skrevet

Var på butikken her i nærområdet nå og handlet inn til 17 mai pluss middag o.l. La varene på båndet og når jeg hadde tømt vognen så kikket jeg opp på den ihjelbleika dama i kassa (ikke uvanlig med det håret her jeg bor) og der står Simone selv og smiler. Prøvde så godt jeg kunne å ikke se ut som om at jeg visste hvem hun var, men merket jeg gikk igjennom kommentarer o.l mens hun slo inn varene mine.. Heia Rema1000! Og heie AM!!

Anonymous poster hash: 3986a...ec4

Skrevet

Heia Ann Mariel, for ei tøff jente hun fortjener virkelig å vinne:-)))

Anonymous poster hash: 2c927...044

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...