Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Kona til fetteren min er nå fornærmet på meg fordi de ikke er invitert i vårt bryllup. I fjor måtte vi takke nei til de fordi de bestemte seg i siste liten at de ville ha et barnefritt bryllup. Og det var kun oss det rammet (andre med småbarn bodde på stedet og hadde muligheter for barnevakt) Vår datter var da 7 mnd og vi hadde ingen barnevakt muligheter (og svigers hadde bestilt ferie), det var uaktuelt for meg å dra alene eller at min samboer skulle sitte alene på et hotellrom en hel kveld. Vi ble naturligvis skuffet men respekterte det og sende de en gave og kort og har ikke nevnt det siden. Vi har valgt å kun invitere et søskenbarn fra hver vår side fordi vi ønsker å ha mange venner med. Nå har jeg fått høre fra andre i familien at hun er "sååå lei seg" og jeg er vist hevngjerrig fordi vi ikke fikk ta med datteren vår. Men ærlig talt, de gjorde sitt valg og vi har gjort vårt, merkelig at folk ikke kan se ting begge veier. Anonymous poster hash: 1dfc1...dcd
Anne-B. Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Da er dere vel ikke så sammensveisa i søskenbarnrekka da, om venner går foran. Personlig hadde jeg invitert alle eller ingen.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Beklager, men jeg hadde også tenkt i mitt stille sinn at det var "payback" for at dere ikke klarte / ville ha barnevakt Anonymous poster hash: fe6ef...bc2
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Jeg husket den tråden din fra i fjor. Enig - folk er rare og glemmer ofte hva de selv har gjort. Jeg ville sagt til de som har hørt henne si dette: "synd hun opplever det slik, men vi har et begrenset antall vi kan ha i bryllupet, har bare bedt ett søskenbarn og heller fått plass til vår aller nærmeste venner. Pga antallet måtte vi begrense et sted, og det er ikke bare hun som ikke er bedt, men så godt som ingen av søskenbarna er bedt. Vi har ingen vonde følelser overfor henne.". Jeg har en hel haug med søskenbarn og hadde garantert prioritert venner fremfor søskenbarn jeg kanskje ser en gang i året eller sjeldnere. Anonymous poster hash: 90e34...b87
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Prøv å ikke bry deg om det. Vi inviterte også kun de søskenbarna vi har mest kontakt med, og heller masse venner! Hadde helt sikkert vært fint å ha alle søskenbarna der, men da hadde det blitt veldig mange, og for oss var det viktigere å få feire sammen med venner vi ser i det daglige. :-) Anonymous poster hash: 1d079...c2d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Beklager, men jeg hadde også tenkt i mitt stille sinn at det var "payback" for at dere ikke klarte / ville ha barnevakt Anonymous poster hash: fe6ef...bc2 Har man ikke barnevakt på andre siden av landet så har man ikke. Anonymous poster hash: 56d98...21b
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Jeg husket den tråden din fra i fjor. Enig - folk er rare og glemmer ofte hva de selv har gjort. Jeg ville sagt til de som har hørt henne si dette: "synd hun opplever det slik, men vi har et begrenset antall vi kan ha i bryllupet, har bare bedt ett søskenbarn og heller fått plass til vår aller nærmeste venner. Pga antallet måtte vi begrense et sted, og det er ikke bare hun som ikke er bedt, men så godt som ingen av søskenbarna er bedt. Vi har ingen vonde følelser overfor henne.". Jeg har en hel haug med søskenbarn og hadde garantert prioritert venner fremfor søskenbarn jeg kanskje ser en gang i året eller sjeldnere. Anonymous poster hash: 90e34...b87 Ikke sant? Det "går utover" mannens søskenbarn også, men det har det ikke vært noe annet enn full forståelse og lykkeønskninger HI Anonymous poster hash: 56d98...21b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå