Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Jeg bare ler av henne.. En bekjent. Er i familie med inngiftet familiemedlem. Helt uten hjerne vil jeg tro.. Lyst til å le, så les videre......: Hun har Facebook. Da farmville kom ringte hun meg for å klage.. Hun var venn med sønnen til ei venninne på face og ha hadde sendt henne beskjed på Facebook at han skulle kjøpe en gård til henne. Det hadde jo ikke han råd til!! Han var jo bare 11 år!!! Hun så at jeg var venn på face med min eks. Jeg var også venn med jenta han var utro med da jeg var 17. "Det må jo bli et skikkelig drama når dere er venner alle 3!!!" Hun tror at an slange kan spise en elefant..... Hun går rundt i huset til naboene og tar bilder og legger ut på face med tekster "se så fint det ble her" og "endelig er julen i hus" Hun kom gående til en nabo for å ta en prat midt på dagen. Naboen spurte hvor barna hennes var. "De sover". Naboen spør "hva hvis de våkner?" Hun svarte stolt "jeg er da litt smart! Jeg har låst døra så de ikke kommer seg ut!" Noen bedre??? Anonymous poster hash: 2ff63...b86
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 HAHAHAHA! 😂 Anonymous poster hash: aaa68...329
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Jeg tror ikke på deg, så dumme er ingen. Ingen låser inne ungene sine på den måten. Anonymous poster hash: 632da...78f
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Jeg tror ikke på deg, så dumme er ingen. Ingen låser inne ungene sine på den måten. Anonymous poster hash: 632da...78f Det er faktisk helt sant. Hun har ikke barna mer da.. De ble hentet av barnevernet. Anonymous poster hash: 2ff63...b86
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Jeg bare ler av henne.. En bekjent. Er i familie med inngiftet familiemedlem. Helt uten hjerne vil jeg tro.. Lyst til å le, så les videre......: Hun har Facebook. Da farmville kom ringte hun meg for å klage.. Hun var venn med sønnen til ei venninne på face og ha hadde sendt henne beskjed på Facebook at han skulle kjøpe en gård til henne. Det hadde jo ikke han råd til!! Han var jo bare 11 år!!! Hun så at jeg var venn på face med min eks. Jeg var også venn med jenta han var utro med da jeg var 17. "Det må jo bli et skikkelig drama når dere er venner alle 3!!!" Hun tror at an slange kan spise en elefant..... Hun går rundt i huset til naboene og tar bilder og legger ut på face med tekster "se så fint det ble her" og "endelig er julen i hus" Hun kom gående til en nabo for å ta en prat midt på dagen. Naboen spurte hvor barna hennes var. "De sover". Naboen spør "hva hvis de våkner?" Hun svarte stolt "jeg er da litt smart! Jeg har låst døra så de ikke kommer seg ut!" Noen bedre??? Anonymous poster hash: 2ff63...b86 LOL med den farmville greia. HAHAH. Nei, kjenner ingen med så lav intelligens. Anonymous poster hash: 4e29c...5b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå