skjotta Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Har ikke vært hos tannlegen på 13 år. Full pakke med hyperventilering, oppkast og gråting når jeg har prøvd... fikk skikkelig tannverk før jul og har hatt kontakt med tannlege siden da. Vi begynte på mail videre til telefon. for en mnd siden kom jeg meg i stolen og fikk boret opp den tanna som var vond og i dag har jeg trukket en visdomstann! Er umåtelig stolt ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Skrev du anonymt den gangen? I så fall husker jeg deg og svarte deg også Uansett - så utrolig bra!!!!!!! Dette kan du være stolt av! Jeg har fremdeles delvis tannlegeskrekk etter å ha hatt det nesten slik som deg, men takler de vanligste tingene. Nå har jeg mistet en del av en gammel amalganfylling og jeg vet at det er litt komplisert, for skoletannlegen som en gang laget den har gjort slett arbeid slik at det visstnok blir litt komplisert for den som skal fikse det (fikk beskjed om det for et par år siden, at dette kom til å skje en dag). Så nå gruer jeg meg veldig, men driver og psyker meg opp hver dag. Så nå har jeg i hvert fall kommet så langt at jeg har begynt å sjekke rundt etter hvem som er dyktige på amalgansanering. Men når du har greid det, så skal jeg også greie det! Du er tøffere enn meg, tror ikke jeg hadde taklet trekking nå! Du har grunn til å være stolt!!!!!! Grattis!!!!! Anonymous poster hash: ed6d1...3da
skjotta Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2014 Ja, meget mulig at jeg signerte anonymt... flauere å være redd enn stolt ;-) Fikk skikkelig kick av å klare den første runden og tannlegen tar meg inn i rekordfart. Er der nesten annenhver uke så jeg har liksom ikke tid til å grue meg. Har ett hull igjen nå og det skal taes om 2 uker!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Så utrolig deilig det blir når du blir ferdig om to uker Du er tøff Anonymous poster hash: ed6d1...3da
skjotta Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2014 Jo, takk. Føler meg ganske tøff og ;-) Men det skal sies at jeg har funnet en fantastisk tannlege som "skjønner meg" og som jobber på mine premisser. Jeg klarer for eksempel ikke å puste gjennom munnen og det gjør svelging vanskelig så han gir meg mange muligheter. Han er også veldig var for ansiktsuttrykk og hvordan jeg puster og gir meg jevnlige pauser. nå blir vedlikehold desto viktigere. Jeg skal aldri ha tannverk igjen!!! Stå på, så klarer du det og. Følelsen av å ikke ha tannproblemer er fantastisk! !!! (Om 2 uker da...)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Jo, takk. Føler meg ganske tøff og ;-) Men det skal sies at jeg har funnet en fantastisk tannlege som "skjønner meg" og som jobber på mine premisser. Jeg klarer for eksempel ikke å puste gjennom munnen og det gjør svelging vanskelig så han gir meg mange muligheter. Han er også veldig var for ansiktsuttrykk og hvordan jeg puster og gir meg jevnlige pauser. nå blir vedlikehold desto viktigere. Jeg skal aldri ha tannverk igjen!!! Stå på, så klarer du det og. Følelsen av å ikke ha tannproblemer er fantastisk! !!! (Om 2 uker da...) Kan jeg spørre hvor i landet du har funnet en god tannlege? Anonymous poster hash: 1799f...fd2
Vaffelstrikk Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Har det som deg, og kjenner til både panikken for å dra dit og stoltheten når man klarte det! Hurra for uendelig tålmodige tannleger som ser når man er redd, hører etter når man har vondt, oppmuntrer og tar hensyn! Jeg har også litt mindre panikk nå enn tidligere etter et par runder med trekking av visdomstenner og borring av hull
skjotta Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 16. mai 2014 Jo, takk. Føler meg ganske tøff og ;-) Men det skal sies at jeg har funnet en fantastisk tannlege som "skjønner meg" og som jobber på mine premisser. Jeg klarer for eksempel ikke å puste gjennom munnen og det gjør svelging vanskelig så han gir meg mange muligheter. Han er også veldig var for ansiktsuttrykk og hvordan jeg puster og gir meg jevnlige pauser. nå blir vedlikehold desto viktigere. Jeg skal aldri ha tannverk igjen!!! Stå på, så klarer du det og. Følelsen av å ikke ha tannproblemer er fantastisk! !!! (Om 2 uker da...) Kan jeg spørre hvor i landet du har funnet en god tannlege? Anonymous poster hash: 1799f...fd2 helt sør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå