Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Her er mine, ja jeg vet jeg er helt på jordet og sier ikke dette høyt. 1.Veldig suksessfulle par er oftere utro mot hverandre 2. Første generasjons innvandrere respekterer ikke norsk kultur 3. Tjukka damer i 40 åra som jobber i barnehage liker ikke å aktivisere barna 4. Mødre som er tydelig trente er mindre sammen med barna sine enn dvaske mødre Bare for moro skyld, det er ikke for å fornærme noen. Anonymous poster hash: 7fffb...1a9
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Bare for moro skyld?"Første generasjons innvandrere respekterer ikke norsk kultur " haha veldig morsomt, dør av latter. NOT! Anonymous poster hash: d7775...21d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 1. Hjemmeværende mødre er late 2. ME er en sykdom jeg tror lite på 3. Røykere er mindre intelligente Anonymous poster hash: b52b0...9c2
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 - utlendinger fra muslimske land er skumleste enn andre. - uføre mennesker som orker å få barn/trene håndball og fotballag/kjøre rundt på kaffebesøk er ikke syke, men late. - blandt osykisk syke mennesker har minst 50% fått sin diagnose ved skuespill for å slippe å jobbe. Jeg er nok veldig fordomsfull av meg, og har mange fler, men dette er de fordommene jeg ikke tør si/vise at jeg har.. Anonymous poster hash: c93ca...41b
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Mange. Men kan ikke si de høyt. Vil ikke såre mennesker. Ikke deres feil at jeg er litt sneversynt og dum. Det beste jeg vet er når jeg oppdager at jeg har tatt helt feil. Når de jeg har fordommer mot motbeviser de uten at de selv er klar over det. Da flirer jeg for meg selv og tenker, Gud jeg er DUM! Anonymous poster hash: 81f98...536
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Mot foreldre som ikke har tid til barna sine. Som putter ungene full i paracet og leverer de i bhg/skole fordi de bare må på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå