Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Noen som har vært igjennom det og vil dele sine erfaringer? Skal i retten mot en styrtrik og riv ruskende gal barnefar, og regner med det blir stygt, dyrt og fælt Anonymous poster hash: b3e25...19c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Det er bingo. Anonymous poster hash: ef6dd...cab
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Herlig Noen ide om hva det koster? Regner med han kaster penger etter kjendisadvokatene sine... Anonymous poster hash: b3e25...19c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Sjekk om du har advokathjelp gjennom fagforening eller om du har krav på fri rettshjelp! Anonymous poster hash: 24cf1...504
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Har sjekket... tjener for mye til fri rettshjelp, og har ingen slik forsikring gjennom fagforening :/ Anonymous poster hash: b3e25...19c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Kjendisadvokatene er ofte ikke så gode på "kjedelige" ting som familierett. Sånn sett stiller du sterkere med en av de rutinerte ringrevene som aldri er i media. Anonymous poster hash: ef6dd...cab
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Han hoster nok opp det beste/verste som kan krype og gå Anonymous poster hash: b3e25...19c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Er det oppnevnt sakkyndig i saken? Anonymous poster hash: 5a69a...c16
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Jeg kommer til å be om sakkyndig vurdering... men far kan framstå normal i korte perioder, så jeg frykter han vil unnslippe ubemerket... Anonymous poster hash: b3e25...19c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Har vært der 2 ganger, men ble heldigvis stoppet før rettsak begge gangene. Ikke noe å trakte etter. Veldig avhengig av dommer følte jeg Anonymous poster hash: 4cdd5...fdd
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 Jeg kommer til å be om sakkyndig vurdering... men far kan framstå normal i korte perioder, så jeg frykter han vil unnslippe ubemerket... Anonymous poster hash: b3e25...19c Ser den. Men da jeg var igjennom dette, fulgte sakkyndige oss over en tid. Vi hadde flere samtaler med henne både sammen og alene, hjemmebesøk, hun tilbrakte tid alene med barna og besøkte besteforeldrene. Det kostet oss 35.000kr hver - veldig dyrt. Men det gikk min vei, så for meg var det jo verdt det. Samtidig hadde jeg en veldig fin advokat - X'en satset på en superagressiv en som var alt annetenn hyggelig mot meg i retten, men tror det bare virket mot sin hensikt. Anonymous poster hash: 5a69a...c16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå