Gå til innhold

Bf har fått seg ny dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hun er helt topp! Virkelig superfantastisk! Jeg digger henne. Kunne ikke hatt en bedre stemor til barna mine.

Men dessverre er bf en dust. Han har

Vært voldelig mot meg forran barna våre. Barnevern er inne i bildet og har ingenting godt å si om kontakten mellom han og barna. Det er absolutt av min interesse at bf er med nye dama, for da er han roligere både mot meg og barna, dessuten tar hun seg veldig godt av våre barn.

Problemet er at stemor har to egne barn. Av hensyn til henne og sine egne barn føler jeg at jeg burde fortelle henne om hvordan bf egentlig er, men er redd for å bli beskyldt for å være en sjalu heks som vil ødelegge. Jeg er også redd for at hun forlater bf, for da blir ting værre for meg og barna.

Så hva søren gjør jeg?

Anonymous poster hash: 6e21f...495

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fortalte den nye dama det etter at far hadde blitt fradømt foreldreansvar og samværsrett. Da kontaktet jeg henne. Selv etter 2 fengselsdommer og siste dom ang. barnet trodde hun ikke på meg. Nå har jeg hørt at han er voldelig også mot henne og barnet :(

Anonymous poster hash: bdfa8...1db
Skrevet

Jeg ville advart hun,men dessverre er det ofte de ikke vil høre på tidligere ekser.

Jeg er også 110% over barnefaren men har advart hun nye damen mot han.

Jeg har sagt at han truer med å ta fra meg barnet når han er sint på meg,ringer barnevernet når jeg ikke gjør som han sier,at han blir så sint ofte at jeg er redd han, osv.

Men hun nye damen tror tydligvis ikke på meg..

Men da vet jeg at jeg hverftfall har gjort det jeg kan for advare hun.

vil hun ikke høre på meg så må hun dessverre bare lære på den harde måten.

Skrevet

Jeg er i AKKURAT samme situasjon som HI. Jeg har advart henne (en annen av hans ekser også), men det hjelper ikke. Jeg sa det til henne at jeg syns det var bra hun var der mtp at det iallefall en stund er roligere nå. Hun blir som en buffer. Men det varer nok ikke evig. Bf kan havne i fengsel hvis han blir tiltalt. Den nye vet om voldsanmeldelser og besøksforbud og jeg vet ikke hva. Men bf kan snakke så godt for seg at hun tror oss ikke. Noen ganger tenker jeg at det var meg nede(og de andre eksene) det var noe galt med. Og at det er grunnen til at han var fysisk og psykisk voldelig. Kanskje han denne gangen blir snill. Iallefall gir han inntrykk av det. Han lever et godt liv nå sier han.. Men så tok det nesten to år før det begynte med meg da.. Han kan skjule det ganske lenge. Den stakkars damen syns nok det hun hørte virket for ille til å være sant:(

Anonymous poster hash: eeb32...1cb

Skrevet

Problemet er at ny dame aldri kan vite om det er løgn eller sannhet.

Velger hun ikke å tro deg vil de ødelegge forholdet, tror hun deg vil BF gjøre livet ditt til et helvete.

Anonymous poster hash: 8cc5c...11d

Skrevet

Jeg er i AKKURAT samme situasjon som HI. Jeg har advart henne (en annen av hans ekser også), men det hjelper ikke. Jeg sa det til henne at jeg syns det var bra hun var der mtp at det iallefall en stund er roligere nå. Hun blir som en buffer. Men det varer nok ikke evig. Bf kan havne i fengsel hvis han blir tiltalt. Den nye vet om voldsanmeldelser og besøksforbud og jeg vet ikke hva. Men bf kan snakke så godt for seg at hun tror oss ikke. Noen ganger tenker jeg at det var meg nede(og de andre eksene) det var noe galt med. Og at det er grunnen til at han var fysisk og psykisk voldelig. Kanskje han denne gangen blir snill. Iallefall gir han inntrykk av det. Han lever et godt liv nå sier han.. Men så tok det nesten to år før det begynte med meg da.. Han kan skjule det ganske lenge. Den stakkars damen syns nok det hun hørte virket for ille til å være sant:(

Bf truet forresten med å anmelde meg hvis jeg tok mer kontakt med den nye og hun får heller ikke ha kontakt med meg pga hva jeg kan fortelle henne. Hun forsvarer ham og sier at hun forstår at han mener dette.

Skrevet

Tusen takk for svar, dere. Jeg er så rådvill. Bf virker jo selvfølgelig super nå, men ham viser jo ikke sitt egentlige jeg mens han er nyforelska. Han er rolig og sindig mens hun er i nærheten, Men jeg har nylige opptak av hvordan han truer meg på livet, skriker og kaster ting i veggen.

Kanskje han har forandret seg? Kanskje han har lært av sine feil? Kanskje hun er det han trenger for å roe seg ned?

Hva om jeg sier det til henne? Vil hun tro meg? Vil det ødelegge kontakten hun og jeg har nå? Vil hun gå fra ham? Da blir bf enda mer truende mot meg og samarbeidet blir enda mer ødelagt. Samarbeidet er så ødelagt allerede og barna sliter, men det bittelille som fungerer er kun takket være stemor. Stemor tror samarbeidet funker utmerket fordi bf oppfører seg mer enn eksemplarisk når hun er der.

Men jeg vil jo ikke at hun og hennes barn skal oppleve det samme som jeg. Det tok jo en stund før mitt og bf forhold utviklet seg slik det gjorde... Hun tror jo at hun har gjort et kupp; en fantastisk snill, hjelpsom og ikke minst rik mann...

HI

Skrevet

Tusen takk for svar, dere. Jeg er så rådvill. Bf virker jo selvfølgelig super nå, men ham viser jo ikke sitt egentlige jeg mens han er nyforelska. Han er rolig og sindig mens hun er i nærheten, Men jeg har nylige opptak av hvordan han truer meg på livet, skriker og kaster ting i veggen.

Kanskje han har forandret seg? Kanskje han har lært av sine feil? Kanskje hun er det han trenger for å roe seg ned?

Hva om jeg sier det til henne? Vil hun tro meg? Vil det ødelegge kontakten hun og jeg har nå? Vil hun gå fra ham? Da blir bf enda mer truende mot meg og samarbeidet blir enda mer ødelagt. Samarbeidet er så ødelagt allerede og barna sliter, men det bittelille som fungerer er kun takket være stemor. Stemor tror samarbeidet funker utmerket fordi bf oppfører seg mer enn eksemplarisk når hun er der.

Men jeg vil jo ikke at hun og hennes barn skal oppleve det samme som jeg. Det tok jo en stund før mitt og bf forhold utviklet seg slik det gjorde... Hun tror jo at hun har gjort et kupp; en fantastisk snill, hjelpsom og ikke minst rik mann...

HI

La hun selv få oppdage hvordan han er...sier du noe så vil det oppfattes som at du vil stikke kjepper i hjulene på deres lykke. Er nok ikke lenge til hun tar kontakt med deg fordi hun reagerer på hans væremåte.

Gjør hun det kan du si det som det er, men ikke før.

Hadde ikke provosert denne mannen mer enn nødvendig hadde jeg vært deg. Du blir den tapende part til slutt uansett. Du har barn med han og er bundet til kontakt, mens nydamen kan jo bare dra sin vei og ikke ha mere kontakt med han.

Anonymous poster hash: 1b722...0d9

Skrevet

Da hadde jeg vist hun opptaket.

For da får hun sett det svart på hvitt selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...