Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Gjelder jenta vår på 10år, hun har pensko, men får lett gnagsår. Så da får hun bruke joggesko under toget og så bytte etterpå. Flere som har barn som kommer til og bruke joggesko? Anonymous poster hash: 5919b...32f
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Jeg blir helt sjokkert av slikt jeg.. Legg mer penger i sko, og la henne gå de inn. Jeg synes det er et hån å ha joggesko på 17. mai! Anonymous poster hash: ac96f...062
☆☆☆ Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Jeg blir helt sjokkert av slikt jeg.. Legg mer penger i sko, og la henne gå de inn. Jeg synes det er et hån å ha joggesko på 17. mai! Anonymous poster hash: ac96f...062 Når det gjeld voksne, ja. Kjøp kvalitet og unngå problemet. Eg vilke aldri lagt mykje pengar i bunadsko til barn, då er det bedre å bruke svarte joggesko i toget og heller byte etterpå. Men eg ville nok gått for ei mellomløysing. Svarte finsko i god kvalitet som kan brukast fleire gongar. Bunadsko er uansett ikkje eit must, og kræsjar ofte likevel med tidsperioden bunadinspirasjonen er henta frå. Når mine utrulig gode bunadsko er utbrukt går eg for snørestøvlettar.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Gå i joggesko Anonymous poster hash: 4ac9c...ac2
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Jeg blir helt sjokkert av slikt jeg.. Legg mer penger i sko, og la henne gå de inn. Jeg synes det er et hån å ha joggesko på 17. mai!Anonymous poster hash: ac96f...062 Jeg blir helt sjokkert av at noen mener joggesko på 17mai er et hån.. Spiller vel ingen rolle, barna våre har på seg klær de kan leke i, og vi voksne tar heller ikke av bare pga en dag der barna går i tog og vifter med flagg. Jeg er nok ikke særlig godt indoktrinert Anonymous poster hash: b721c...ef7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå