Gå til innhold

Hvordan klare å bli enige om oppdragelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vokst opp i to vidt forskjellige miljøer og hjem og det begynner å bli vanskelig å være enige om forskjellige ting nå som barnet begynner å vokse til.

Jeg har kommet fra et hjem hvor det var rolig, gjorde du noe galt fikk du kjeft, men det var ikke voldsomt osv.

Mannen min kommer fra et hjem hvor man sier STYGGE ting selvom man ikke mener det, hvor man blir kjempe sint om noe galt skjer osv.

Mannen min er også mye sliten. Hver dag når han kommer hjem fra jobb setter han seg foran pc'en og blir irritert om man spør om han kan gjøre ting osv.

Jeg blir sliten jeg også. Både mannen min og jeg jobber 100%.

Han leverer i barnehagen kanskje 4-5 ganger i mnd. Jeg leverer resten. 

Han henter sjeldent, men det er fordi han ikke rekker etter jobb. Når jeg kommer hjem fra barnehagen og fått av ungen klærne begynner jeg på middagen, rydder osv.

Han sitter i sofaen og blir irritert fordi han er sliten.

Jeg vil ikke at ekteskapet skal gå til h*****, men jeg blir jo sliten jeg og. Også klager han på lite sex, men det er jo ikke rart jeg ikke er så kåt når det er opp 3 kvarter før de andre for å fikse meg selv, finne klær til ungen, lage matpakke til ungen mens han kler på ungen og seg selv, pusse tenna til meg og ungen, kle på ungen, dra i barnehagen, dra på jobb, så i barnehagen, så hjem å rydde, leke og lage middag.

Jeg har en stillesittende jobb mens hans jobb er på lager. Jeg blir sliten jeg og selvom jeg sitter rolig på jobb. Jeg sitter foran en skjerm hele dagen og snakker med folk på telefonen non stop.

Jeg skjønner at han blir sliten også, men jeg vil ha litt hjelp!! Det er begges barn!! Det er begges hus!!

Anonymous poster hash: 44d41...257
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må dere sette dere ned sammen og snakke om arbeidsfordelingen. Lag en liste sammen over hva du gjør og hva han gjør og kom til en enighet hva dere skal gjøre begge to hver dag.

Blir ikke riktig at du skal gjøre alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...