Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Er mellomleder. Mye å gjøre. Mange baller i luften på en gang. Mye langsiktig planlegging, møter hele dagen og stadig "brannslukking" Har dere tips til å effektivisere dagen? Anonymous poster hash: ca4f9...0dc
Puppen og lillemor Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Sett av tid i Kalenderen til å jobbe med viktige, krevende oppgaver.. Det gjør jeg - da ser det ut som om jeg skal i et møte og jeg blir ikke innkalt til andre møter.. Hjemmekontor når jeg må jobbe i ro og fred! Delegere! Og rett og slett velge bort det som ikke MÅ gjøres!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Jeg starter dagen på kontoret kl.0700. Da er det svært fredelig der og jeg får gjort veeldig mye! Før jeg går fra jobb, lager jeg en lapp til meg selv om det jeg skal starte med dagen etter, det gjør at hjernen er "på" med en gang jeg kommer. Anonymous poster hash: 582a8...247
Himmel og hav Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Mange møter er rene tidssluk, og mange arbeidsplasser har dårlig møtekultur. Så vær nøye med å prioritere hvilke møter du må gå på, om det er møter du ikke trenger å delta på hele på, eller om kanskje hele bedriften bør se på møtestruktur, møtekultur og tidsbruk. Om du kan jobbe litt overtid for å ta igjen litt, så er søndag kveld gjerne et ypperlig tidspunkt å få jobbe i fred på.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Jeg har også en hektisk jobb, med mye som skal leveres etter frister og med mye uforutsett som dukker opp. Noen dager velger jeg å ikke åpne eposten på flere timer for å få unna ting. Epost kan være en skikkelig tidstyv. Anonymous poster hash: 711e5...468
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Jeg bruker alltid 5-10 min på morgenen til å lage en liste over det jeg må gjøre den dagen og så prioritere. Har blitt flinkere til å si nei og si ifra at jeg må gjøre noe ferdig raskt når jeg føler kollegaer stjeler vel mye tid.... Anonymous poster hash: 2951c...d1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå