Gå til innhold

Dritt lei hele husarbeidet og alt som følger med!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er huset bomba og jeg kjenner at jeg ikke har mer å gi når det gjelder husarbeid. Har 3 barn, full jobb med noe overtid, stort hus og en snill mann som dessverre ikke bidrar i det hele tatt med husarbeidet eller aktiviteter/underholdning av barna. Er faktisk drittlei av at livet mitt kun skal dreie seg om dette jævla husarbeidet. Som ingen andre gidder å ta.

Til dere som mener at det er kvinnfolkarbeid og at menn bidrar med så jævlig mye mer: mannen her fikser verken hus, biler, plen eller hage, og jobber 60%, mens jeg jobber ca 110-120%.

Måtte bare blåse ut. Uff!

Anonymous poster hash: e3dfe...b49
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gjør han ingenting da?

Skrevet

Hvorfor gjør han ingenting da?

Det vet jeg ikke. Jeg sier at du gjør det og det, og jeg gjør det og det. Når jeg er ferdig med det jeg skal gjøre så er ingenting av hans del gjort. Har rett og slett gitt opp hele greia.

Skrevet

Men hva gjør han mens du gjør din del da? Hva sier han når du spør hva han har gjort?

Skrevet

Men hva gjør han mens du gjør din del da? Hva sier han når du spør hva han har gjort?

Han prater i telefon, sitter ute på verandaen og drikker kaffe, surfer på mobilen osv. Han sier som regel ingenting og fører samtalen over på annet tema.

Skrevet

Snill mann??? Hvor snilt er det egentlig å overlate alt til kona si, når han bare jobber 60% også.. Hva driver han med??

Jeg tror faktisk jeg hadde sagt (og virkelig ment det!) at jeg tar med ungene og drar om du ikke skjerper deg!

Skrevet

Hvis du reiser bort noen dager, hva skjer da?

Kanskje du bør ta en liten ferie, så får han se hva du har slitt med.

Anonymous poster hash: acf74...5e3

Skrevet

Whaaat???

Han må ta sin del, hjelpe meg for en latsabb!

Skrevet

oppvaska flyter, klær overalt, kjøkkenbenken ser ut som katastrofeområde. Det skjer.

Skrevet

oppvaska flyter, klær overalt, kjøkkenbenken ser ut som katastrofeområde. Det skjer.

Da har du det bedre alene.

Skrevet

Da hadde jeg dratt igjen og bedt ham ringe når huset så levelig ut igjen.. Æsj.

Skrevet

Hørest ut som du har 4 unger.. Og den eldste burde du kakke i hodet med en mopp, evt støvsuger. Hvordan overlever du egentlig? Klarer du å tenne på denne mannen, som oppfører seg som ungen din og som du må oppdra?? Uff, tror jeg hadde følt avsky rimelig kjapt om min mann skulle begynne å oppføre seg så barnslig.. Jeg bøyer meg i støvet for deg altså, som må slite som alenemor til 3 unger og 1 drittunge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...