Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Eldste er 29 kg og 139 cm høy . Han har fylt 10 år for 1 mnd siden. Kan han nå sitte uten beltestolen sin, eller må han være 36 kg som er vektgrensen på denne ? Anonymous poster hash: 407f0...333
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Ingen ? Anonymous poster hash: 407f0...333
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 http://www.tryggtrafikk.no/tema/sikring-av-barn-i-bil/pabudt-sikring-av-barn-i-bil/ Anonymous poster hash: b12ac...2ff
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Takk. Da har han høyde til å sitte uten faktisk, men det er liksom så trygt å ha han i det setet. Problemet er at han nok er den eneste i klassen som fortsatt bruker sete. Anonymous poster hash: 407f0...333
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Det er betydelig tryggere å ha ham i setet. Hva de andre i klassen gjør, er vel helst deres problem. Anonymous poster hash: b12ac...2ff
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Herregud, hvis han er TI år må han vel kunne sitte uten sete? Anonymous poster hash: 15a87...f08
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Ja, tenker vi fjerner setet til helga. Han skal få lov å være "stor" :-) HI Anonymous poster hash: 407f0...333
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Dattera mi er akkurat fylt 9 år og jeg bryr meg lite om hva alle de andre sitter eller ikke sitter på. Hun sitter på puta til jeg bestemmer at hun er stor nok til å sitte uten. Jeg er mer opptatt av sikkerhet enn av hva de andre gjør.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Dattera mi er akkurat fylt 9 år og jeg bryr meg lite om hva alle de andre sitter eller ikke sitter på. Hun sitter på puta til jeg bestemmer at hun er stor nok til å sitte uten. Jeg er mer opptatt av sikkerhet enn av hva de andre gjør. Om hun sitter på pute så er du vel ikke sååå opptatt av sikkerhet? Anonymous poster hash: 407f0...333
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Dattera mi er akkurat fylt 9 år og jeg bryr meg lite om hva alle de andre sitter eller ikke sitter på. Hun sitter på puta til jeg bestemmer at hun er stor nok til å sitte uten. Jeg er mer opptatt av sikkerhet enn av hva de andre gjør. Om hun sitter på pute så er du vel ikke sååå opptatt av sikkerhet? Anonymous poster hash: 407f0...333 Hun sitter på pute med rygg! Godkjent stol!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå