Gå til innhold

Syden med baby 6 mnd. Hvilken vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Edge duo som hovedvogn og den er IKKE aktuell. Siden hun bare er 6 mnd er jeg ikke så veldig lysten på kjip paraplytralle heller... Kan mountainbuggy swift være et alternativ? Trenger tips og råd her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er ikke edgen aktuell? Er super vogn det i syden. Du må jo stort sett pakke vogna i prampack uansett. Vi har hatt med oss Edge til syden, og det var null stress.

Men om du skal kjøpe ny vogn vil jeg anbefale bumbleride indie. Gigantisk kalesje! Og kan ta opp fotbrettet og lage bag på den måten.

Skrevet

Ikke kjip paraplytrille men paraplytrille med litt finesser. Som full liggestilling. Var på 2 sydenturer i fjor med baby. Veldig praktisk med en slik paraplytrille. Såg svært upraktisk ut med vanlig stor barnevogn. På flyplassen, stranden o på spisesteder ville det vært upraktisk m stor barnevogn.

Anonymous poster hash: 7e955...15c

Skrevet

Babyjogger mini?

Anonymous poster hash: 9f833...e1a

Skrevet

Vi hadde Carena Easy lieback lux. Den blir litt herja med på fly og med x antall brostein og i sand, så for oss var det viktig at den ikke kostet mange tusen. Ryggen kan legges helt ned og ryggen er myk og ikke et hardt brett. Storesøster på 2 1/2 mnd lå faktisk helt fint oppi der. 

Dette er snart 9 år siden da så utvalget var mindre og kanskje kunnskapen også :P 

Skrevet

Tusen takk for svar! Holder en knapp på swiften ennå... Har eventuelt en britax 4 agile jeg kan bruke... Hmmm..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Babyjogger elite! Eller zapp xtra. Den går som håndbagasje og

Skrevet

Jeg har med Babyjogger city mini GT på tur.Helt genial. Full liggestilling, og passe smal til smale fortau o.l.

Anonymous poster hash: b23f4...36a
Skrevet

Vi brukte en carena easy. Får ryggen nesten helt ned og det er stor kurv under. Rimelige er de også

Anonymous poster hash: 9e32f...d58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...