Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Jeg har leid et sted hvor det stod i kontrakten at oljetank skal fylles opp ved flytting. Men i mellomtiden så har huseier lagt om til varmepumpe og fått tilskudd til dette. Sier nå av avluttet husleieforhold at jeg skal betale det det hadde kostet å fylle på oljetanken om den hadde vært. ER dette korrekt? Er jo snakk om en 25.000,- Anonymous poster hash: 1d50f...96a
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Om det ikke står at du skal betale spesifikt i avtalen, men bare fylle opp oljetanken, så skal du ikke betale, nei. Og du skal da ikke fylle opp en tank som ikke lenger er i bruk. Her er det snakk om oljen, og ikke pengene den er verdt i avtalen, etter det jeg forstår. Ring Jussbuss og hør der Anonymous poster hash: 88a8b...428
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Om det ikke står at du skal betale spesifikt i avtalen, men bare fylle opp oljetanken, så skal du ikke betale, nei. Og du skal da ikke fylle opp en tank som ikke lenger er i bruk. Her er det snakk om oljen, og ikke pengene den er verdt i avtalen, etter det jeg forstår. Ring Jussbuss og hør der Anonymous poster hash: 88a8b...428 Ahhh takk. Det tenkte jeg ikke på. Høres litt suspekt ut dette her skjønner du. Anonymous poster hash: 1d50f...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå