Gå til innhold

barna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kan ikke mamma å pappa finne seg tilbake å innrømme at di hadde noen tøffe tider og di gjøre mange feil di var kanksje for unge til få ha barn feil tidspunkt hvem vet... men det mange barna som lider på grunn at foreldrene har skilt å det virker sånn at vi foreldrene bry oss så lite. Hvorfor gir vi opp så lett har ikke barna viktig lenger... vi må skjerpe oss det krever mye jobb for å holde en familie sammen. Men jeg tror mange hadde at det mye bedre hvis di hadde vert sammen hele liv...hvor har foreldres forbilde...

Anonymous poster hash: 78e2b...cc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha.... Og sånn ellers?

Anonymous poster hash: 337bc...610

Skrevet

Helt enig. Det er mange som går fra hverandre med en gang de møter motgang.

Anonymous poster hash: f9ded...455
Skrevet

Man skal heller ikke holde sammen for enhver pris. Det er verken foreldre eller barn tjent med.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Vi kjemper ikke nok for barna fordi det har letter gir opp der å da. Men di fleste angre på etterpå... det tar tid noen ganger for finne ut hva vi virkelig komme til å miste hva som virkelig betyr noen for oss her i live.

Ikke bare er jeg 100 prosent sikker på at du også er HI men du liker i tillegg ditt eget innlegg? Fiffig.

Skrevet

Hvorfor svarer du deg selv HI?

Men jeg er både enig og uenig. Man må ikke holde sammen for enhver pris, men noen gir kanskje litt for lett opp..

Anonymous poster hash: 6c197...050

Skrevet

Så herlig når noen sitter på den store fasiten. Kan jeg spør hvor gammel du er HI? Hele innlegget ditt virket utrolig umodent, både skriftlig og innholdet.

Om noen lurer, jeg har ikke dårlig samvittighet for at jeg er alenemor. Barnet og jeg har det bedre enn da jeg var sammen med barnefaren.

I min omgangskrets kjenner jeg ingen som er blitt alene pga bagateller. Voksne folk er såpass reflekterte at det er et tungt valg å ta. Siste utvei.

Jeg synes innlegget ditt er nedlatende.

Anonymous poster hash: 00f0a...aa8

Skrevet

Du er jammen meg frekk når du påstår at de fleste som bryter ut angrer seg i ettertid. Jeg har enda ikke snakket med et menneske som har tatt lett på å bryte ut av forholdet, og overhodet ikke hørt om noen som angrer seg i etterkant. Du bør ha litt sikrere kilder før du slenger ut slike påstander. Forøvrig bør du slutte å svare deg selv og tro at vi oppfatter deg som to personer, det blir bare patetisk.

Anonymous poster hash: d23d0...875
Skrevet

Og hvis du lurer på hvorfor folk sier du svarer deg selv: Det heter "de" ikke "di"!

Anonymous poster hash: 79aed...8cb
Skrevet

Så herlig når noen sitter på den store fasiten. Kan jeg spør hvor gammel du er HI? Hele innlegget ditt virket utrolig umodent, både skriftlig og innholdet.

Om noen lurer, jeg har ikke dårlig samvittighet for at jeg er alenemor. Barnet og jeg har det bedre enn da jeg var sammen med barnefaren.

I min omgangskrets kjenner jeg ingen som er blitt alene pga bagateller. Voksne folk er såpass reflekterte at det er et tungt valg å ta. Siste utvei.

Jeg synes innlegget ditt er nedlatende.

Anonymous poster hash: 00f0a...aa8

Er ikke sikkert HI er så ung. Innlegget er nok skrevet av en som ikke har norsk som sitt morsmål. Tenker derfor at HI kan ha en kultur som ser annerledes på ekteskapet i forhold til de fleste etnisk norske.

På grunn av språket ditt er det avslørende, HI, at du svarer deg selv.

Anonymous poster hash: f54ba...60c

Skrevet

Jeg er helt enig med deg hi! De som bryter ut av ett ekteskap uten at det er vold i bildet gjør det kun av egoistiske grunner. Å ja, det er barna som lider!

Anonymous poster hash: 3230e...0bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...