Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Plukket med meg feil fisk i butikken i stad og jeg kan da ingenting om steinbit. Har aldri smakt det og aner ikke hvordan det skal smake. Hva er din beste oppskrift? Da kan det hende at vi bruker den Anonymous poster hash: 05ffd...a5e
Kokken 81 Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Steinbit er utrolig godt! Fast og fin i kjøttet. Passer godt i Fiskewok med grønnsaker og ris evnt! Ellers ville jeg stekt den. Hatt sprøtt bacon til. Amadine poteter og broccoli/Asparges.. Veldig enkel fisk og håndtere. . Klart dere må spise den Er jo en av de beste, flotteste fiskene vi har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå