Gå til innhold

Hjelp, din best eoppskrift med steinbit!!??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Plukket med meg feil fisk i butikken i stad og jeg kan da ingenting om steinbit. Har aldri smakt det og aner ikke hvordan det skal smake. Hva er din beste oppskrift?

Da kan det hende at vi bruker den ;)

 



Anonymous poster hash: 05ffd...a5e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steinbit er utrolig godt! :)

Fast og fin i kjøttet. Passer godt i Fiskewok med grønnsaker og ris evnt! :)

 

Ellers ville jeg stekt den. Hatt sprøtt bacon til. Amadine poteter og broccoli/Asparges.. Veldig enkel fisk og håndtere. . Klart dere må spise den :):)

 

Er jo en av de beste, flotteste fiskene vi har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...