Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Jeg har vært utro og det var den beste følelsen jeg noen sinne har hatt. Vi pulte nesten non stop fra fredag til søndag. Hele helgen gikk med på å pule. Vi møttes på fredagen og pulte samme kveld. Jeg har ikke sagt noe til min kjæreste fordi jeg ikke vil at hun skal vite det og miste tilliten til meg. Jeg vil at hun skal kunne stole på meg. Jeg tror at jeg tenner på å være utro, og vil derfor fortsette å være sammen med min kjæreste og pule hun nye. Den nye dama har gigantiske pupper (F-cup) som er mye bedre enn min kjærestes pupper (D-cup). Rumpa hennes er fantastisk og hun ser generelt mye bedre ut! Jeg puler to damer for tiden Gi meg en high five, peepz! Anonymous poster hash: 8a2c6...9ba
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Håper du får gnagsår på pikken. Tufs. Anonymous poster hash: 3999f...5d2
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Noen kom hjem fra skolen, ja. Så et koselig ord du lærte i dag da Anonymous poster hash: 1400f...d9d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Det er lenge siden glemte du anonymknappen? Anonymous poster hash: ec77c...483
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Troll ! Lol Anonymous poster hash: bbea2...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå