Gå til innhold

Jordmor sa oii, det var tidlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll i dag, 33+5 og hun sa at hodet nesten var festet, og at dette var veldig tidlig (barn nr 2).. Så hun sa at jeg burde pakke bagen sånn i tilfelle, for hun trodde kanskje at det ble fødsel tidligere enn antatt.. Det var og andre tegn til at dette kunne skje før..

Er det noen som har erfaring på dette?

Kjenner at dette er et helt annet 3tri. enn ved barn nr 1. Barn nr 1 ble født 3 dager før termin. Vil ikke at barnet skal ut nå, tenker at det er for tidlig..

Og en annen ting: nå har jordmor vert litt "brutal" med magen, å kjent godt etter hvor barnet befinner seg, det var ikke noe behagelig.. Men det er vell normalt at en får ganske mye kynnere etter på en slik kontroll?? (Hadde nesten ikke kynnere med barn nr 1, så er blank på dette feltet)...

Anonymous poster hash: 855f3...daf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg gikk gravid med datteren festet hodet seg i uke 32. Alle leger og jordmødre fortalte meg at jeg kom til å føde før termin, de forventet ca en måned før. Hun kom 10 dager etter termin.

Jeg har hatt kraftige kynnere i begge svangerskap, i andre svangerskap kom de tidligere enn i første.

Men godt mulig du føder før termin, men tror ikke du skal bekymre deg for å føde nå.

Anonymous poster hash: 492ef...d6c
Skrevet

Her festet nr 2 seg i uke 35 og jeg fikk samme beskjed som deg. Fødte 4 dager før termin.. Så jeg hadde tatt det med ro :) og gjorde det selv også ;)

Anonymous poster hash: 4e210...90a

Skrevet

Takk for svar.. Ble liksom litt satt ut av det oii'et.. Da tenkte jeg at her skal du se det blir fødsel snart.!

Hun ga meg til og med privat tlf nr hennes i tilfelle det var noe. Jaja, vi får satse på at jordmor ikke har helt rett:)

Anonymous poster hash: 855f3...daf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...