Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Dere som har sjal på bunaden, og cape... bruker dere sjalet om capet må på? Har ikke sånn sjalfeste, så det er et herk å holde det på plass i bunaden fra før.. kan man feste det med sikkerhetsnåler på innsiden av vesten? Anonymous poster hash: 3d5e9...8c0
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Hva er capet? Anonymous poster hash: 2d2a6...997
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Jeg synes bunaden min er finest uten sjal, så da dropper det uansett. Anonymous poster hash: f9fd9...2ed
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Jeg synes bunaden min er finest uten sjal, så da dropper det uansett. Anonymous poster hash: f9fd9...2ed Hva slags bunad har du da? Jeg vurderer å droppe det om jeg må bruke cape, men... Anonymous poster hash: 3d5e9...8c0
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Smør på flesk. Anonymous poster hash: 1ceee...ae1
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Smør på flesk. Anonymous poster hash: 1ceee...ae1 Ja, egentlig. Men brått så blir det varmt og capen går av, og da er det teit å ikke ha det og. Sukk, alt man skal bekymre seg over Anonymous poster hash: 3d5e9...8c0
bIomstre Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Jeg har silkesjal som lett sklir av. Når jeg skal ut å se på /gå i barnetoget og det er såpass kjølig at cape er påkrevd så lar jeg sjalet ligge hjemme rett og slett for å slippe å miste det! Når vi skal på arrangementet på skolen så finner jeg frem sjalet igjen, det er jo så fint, så må jo vise det frem
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Jeg har silkesjal som lett sklir av. Når jeg skal ut å se på /gå i barnetoget og det er såpass kjølig at cape er påkrevd så lar jeg sjalet ligge hjemme rett og slett for å slippe å miste det! Når vi skal på arrangementet på skolen så finner jeg frem sjalet igjen, det er jo så fint, så må jo vise det frem Det var en god ide Anonymous poster hash: 3d5e9...8c0
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Ikke bruk sikkerhetsnål, det ødelegger vesten! Sjalknapper med kjede/knapp er ikke SÅ dyrt. Du fester kjedet og legger det litt under bringesølja sånn at det ikke sklir opp. Anonymous poster hash: 86cb3...3fb
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Ikke bruk sikkerhetsnål, det ødelegger vesten! Sjalknapper med kjede/knapp er ikke SÅ dyrt. Du fester kjedet og legger det litt under bringesølja sånn at det ikke sklir opp. Anonymous poster hash: 86cb3...3fb Neida, er ikke så dyrt, men jeg er litt sent ute bare Tror ikke de har på gullsmeden her.. Men takk for tips, da bruker jeg ikke sikkerhetsnål Anonymous poster hash: 3d5e9...8c0
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 Alle gullsmeder har vel sjalfester?? Vi bestilte inn en hel haug ekstra nettopp fordi folk finner ut to dager før at de må korte inn eller forlenge diverse belter/kjeder osv:p Anonymous poster hash: 86cb3...3fb
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 Alle gullsmeder har vel sjalfester?? Vi bestilte inn en hel haug ekstra nettopp fordi folk finner ut to dager før at de må korte inn eller forlenge diverse belter/kjeder osv:p Anonymous poster hash: 86cb3...3fb Nei, ikke den typen som hører til bunaden. De har kun sølv fra bunaden som hører til distriktet inne, resten må bestilles. Anonymous poster hash: 3d5e9...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå