Gå til innhold

Trenger man og handle så mye ekstra til 17.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare tenkt og kjøpe inn litt ekstra brus til 17.mai. Is er det fullt av i fryseren :-)

Anonymous poster hash: a7e04...798
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man skal ha gjester og servere dem mat så trenger man kanskje det. Her er alle borte hele dagen, og når kvelden kommer tar vi noe enkelt til mat.

Skrevet

Skal du ha hele slekta på middag 17 mai må man vel handle ekstra.

Ellers så er det vel stort sett ekstra kakestæsj, snop, drikke osv man trenger.

Vi har stort sett skap og skuffer fulle uansett så har ikke kjøpt så mye.

Blir å lage en kake og biffmiddag/grilling tror jeg.

Har is, kjeks, brus og snop liggende om noen trenger mere enn det man kjøper på dagen :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neisj. Vi har fryseren full av kjøtt, bestemor tar med salat og potetsalat, mamma lager aioli, jeg lager pavlova og kjøper brus. Det er det eneste ekstra vi skal ha. Alle tar med eget grillkjøtt :)

Skrevet

Nei, ikke hvis du ikke skal ha gjester og lage masse. Vi skal ha gjester så da må vi kjøpe inn til en full 17mai-frokost med det som hører til.

Anonymous poster hash: 8f52a...689
Skrevet

Skal ikke handle en dritt. Skal på besøk.

Anonymous poster hash: 37e98...4ea

Skrevet

Trenger noe som gjør at jeg får gang på grillen, ellers er fryseren full og eneste er kanskje noe fløte når jeg tenker meg om..

Skrevet

Vi trenger en rød strømpebukse, grillmat og litt kakepynt. I tillegg kommer jeg til å kjøpe noen 17. mai lys og servieter og så skal jeg ha noen utplantingsplanter til hagen. Det er ikke "nødvendig" men hygglig å ha i orden til nasjonaldagen.

Anonymous poster hash: 91d76...c6a
Skrevet

Hvor bratt er en bakke?

Det går jo ikke an å svare ja eller nei på spørsmålet ditt. Det kommer jo helt an på hvilke planer man har. Skal man ikke være hjemme trenger man ikke handle noen ting, men får man huset fullt må man handle inn mye ;)

Skrevet

Hvor bratt er en bakke?

Det går jo ikke an å svare ja eller nei på spørsmålet ditt. Det kommer jo helt an på hvilke planer man har. Skal man ikke være hjemme trenger man ikke handle noen ting, men får man huset fullt må man handle inn mye ;)

Ikke nødvendig vis. Vi får huset eller forhåpentlig vis hagen, full. Vi holder hus, hage, dekketøy, duker osv. Gjestene holder mat, drikke, premier osv. Selv med masse gjester kan det bli billig.

Anonymous poster hash: 91d76...c6a

Skrevet

Skal ikke handle noenting utover vanlig lørdagskos. Vi er ute fra morgen til kveld:)

Skrevet

Er ute heile dagen, så kjøper ingen ting ekstra. Vurderar å invitere til middag på søndag, må i så fall ha litt ekstra til det.

Skrevet

Tja, vi handler ikke mer enn ellers men kjøper litt "bedre" mat til frokosten. Skal bort på eftan så blir kun en flaske vin til vertskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...