Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 eller at det er noe galt med meg. Noen flere som har det slik? Går dette under angst?? Det tærer veldig på hverdagen og ikke minst livet.. Anonymous poster hash: a2af2...08d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Det høres ut som hypokonderi? Det er jo en psykisk "forstyrrelse" det og, i likhet med angst. Det er mulig å få hjelp hos psykolog for å prøve å minimere problemet.Har du tatt det opp med din lege? Anonymous poster hash: 51356...29c
proffsamtale Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 eller at det er noe galt med meg. Noen flere som har det slik? Går dette under angst?? Det tærer veldig på hverdagen og ikke minst livet.. Anonymous poster hash: a2af2...08d Hei!! Jeg er utdannet psykisk helsearbeider og sykepleier. Jeg synes det er altfor vanskelig å få noen å snakke med når man trenger det, der og da.En psykolog med avtale er det over 6 måneders ventetid på, hvis man får noen i det hele tatt. Dersom man søker seg til DPS blir man stigmatisert som psykiatri. jeg selv har gått til privat psykolog en sjelden gang når jeg har trengt noen å snakke med utenom familie og venner.Noen som kan se ting litt utenfra og har et litt annet perspektiv. Dessuten kan jeg si ting til han som jeg vet blir hos ham, for han har taushetsplikt. Fordi behovet er så stort har jeg opprettet mitt eget firma for å hjelpe folk som trenger noen å snakke med ,der og da.Etter en ryggskade sluttet jeg nylig i helsevesenet og jobber fulltid med dette.Påganger er stor og jeg føler at det jeg gjør er kjempeviktig. Gjennom min utdannelse og arbeid i psykiatrien har jeg masse kunnskap om både angst og depresjon. Gjennom er langt liv har jeg også selv mye livserfaring,på godt og vondt. Dette, sammen med min utdannelse, gjør at jeg kan hjelpe mange. Du skriver at du alltid tror du er syk. Dette er veldig lite info for å kunne si noe om dine plager, synes jeg. Mener du at du bare tror du er syk? Eller mener du at du er syk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå