Gå til innhold

Hvorfor er det mest mannlige gynekologer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe liker de og se nakne damer?

Anonymous poster hash: f56e2...18b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det det? har du tall? Nei, de liker ikke å se nakne damer. Tror du de fleste er skikkelig digge babes med glattbarbert mus og roseduft fra underlivet? De gynekologene jeg vet om ble det ikke for å studere ladypartsa' for å si det sånn

Anonymous poster hash: 3b4bf...9c4
Skrevet

Fordi det er masse kåte menn som liker å stikke svære dildolignende ting oppi fitten på fine damer.

Anonymous poster hash: 2df21...c1f
Skrevet

Broren min er blitt plastisk kirurg for han liker og se damer får store faste pupper så han opererer faktisk mest bryst i form av rekonstruksjon etter brystkreft og når damer med små pupper skal legge inn silikon for større pupper.

Skrevet

Fordi det er masse kåte menn som liker å stikke svære dildolignende ting oppi fitten på fine damer.

"Fitten?" Du verden!

Anonymous poster hash: 42f0c...652

Skrevet

Broren min er blitt plastisk kirurg for han liker og se damer får store faste pupper så han opererer faktisk mest bryst i form av rekonstruksjon etter brystkreft og når damer med små pupper skal legge inn silikon for større pupper.

Og dette er han åpen om? Høres ut som om han før eller siden kommer til å få en kjedelig sak mot seg. 

Skrevet

En kar jeg hadde vært stolt av å ha som bror.

Anonymous poster hash: 496b4...5a8

Skrevet

HI: Det er vel fordi det tidligere ble utdannet langt flere mannlige enn kvinnelige leger, og derfor er sjansen større for å støte på en mannlig enn en kvinnelig lege innenfor alle spesialfelt. Nå har det vel jevnet seg ganske greit ut mellom kjønnene. Tror ikke det utdannes stor overvekt av mannlige gynekologer i dag.

Skrevet

Gynekolog på Islandsk: Fitturtittur  :P

Anonymous poster hash: 493c3...46b
Skrevet

"Fitten?" Du verden!

Ja det er da ett helt normalt ord!

Skrevet

Gynekolog på Islandsk: Fitturtittur  :PAnonymous poster hash: 493c3...46b

Hehehe ;-)

Anonymous poster hash: 483c8...182

Skrevet

"Fitten?" Du verden!

Ja det er da ett helt normalt ord!

Det er et hunkjønnsord, og veldig uvanlig å bøye som hankjønn. "Fitta" er normalt, "fitten" høres så jålete ut at jeg får latterkrampe: Grovt ord og fisefin bøying!  :fnise:

Skrevet

Nei er det sant?! Hehe:D

Jeg har bare møtt på mannlige gynekologer. Og noen av dem er vanvittig kjekke også.

Anonymous poster hash: 915c2...347

Skrevet

Nei er det sant?! Hehe:D

Jeg har bare møtt på mannlige gynekologer. Og noen av dem er vanvittig kjekke også.

Anonymous poster hash: 915c2...347

Nei, selvsagt er det ike sant, det er en vits!

Skrevet

Er vel fordi det generelt sett er fler mannlige leger enn kvinnelige? Jeg vet ikke, for har aldri sett en slik statistikk.

Anonymous poster hash: 0fffe...3fe

Skrevet

HVA TROR DU!? :)

Anonymous poster hash: 8c3d8...61b
Skrevet

De er selvsagt gynekologer av samme grunn som jeg er sykepleier, jeg liker å se på gamle skrukkete kropper med skavanker og grove motoriske problemer. Eller kanskje de underveis i utdannelse fant et fagområde som var interessant. Å være gynekolog innebærer langt mer enn å studere den ene inngangen til kroppen.

Skrevet

De er selvsagt gynekologer av samme grunn som jeg er sykepleier, jeg liker å se på gamle skrukkete kropper med skavanker og grove motoriske problemer. Eller kanskje de underveis i utdannelse fant et fagområde som var interessant. Å være gynekolog innebærer langt mer enn å studere den ene inngangen til kroppen.

Tror det er veldig lite sexy å være gynekolog, altså. Folk går dit med underlivsproblemene sine: utflod, sopp, vond lukt, kjønnsvorter, infeksjoner, blødninger, livmorfremfall, og så videre. Og det er snakk om kvinner i alle aldere, med alle slags kroppsfasonger og varierende forhold til personlig hygiene. Det er like dumt å anta at gynekologer velger yrke sitt fordi de får personlig utbytte av å pirke i kvinnelige kjønnsorganer som å tro at en proktolog tenner på å grave i rumpa på folk, eller at en hjelpepleier valgte yrket fordi han eller hun kicker på å bytte bleier på voksne mennesker.

Skrevet

Fordi det er den eneste plassen de føler seg hjemme...:P

En vits;" Livet starter med at en kommer ut av kvinnens vagina. Og mens resten av livet bruker mennene tiden på å prøve å komme seg inn igjen.." :P

Anonymous poster hash: e1505...85e
Skrevet

Jeg vet at flere leger som har ønsket å spesialisere seg innen andre felt har søkt seg til gynekologiske avdelinger ved mindre sykehus. Dette fordi de der vil få kirurgisk erfaring som ville gjort det enklere for dem å få stilling de egentlig ønsker for sin "egentlige" spesialisering. Men så er det flere som har oppdaget at det er et faglig interessant område, og så har de spesialisert seg innen gynekologi i stenden for.

Anonymous poster hash: 55587...ad5
Skrevet

Er det? Jeg har i snitt vært til gynekolog en gang i mnd de siste 3 årene, ved 3 ulike institusjoner i Norge, og så langt har jeg kun møtt på en mannlig. Så tror kanskje ikke det er gjengs over hele linja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...