Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Dere som liker 17 mai: jva hadde dere tenkt dersom vertene dere skulle spise middag hos stilte opp i slitne tskjorter og slitne olabukser? Alle velger jo om de vil pynte seg eller ikke, men hadde ikke det vært litt rart? Anonymous poster hash: 1f817...c24
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Har et avslappet forhold til slikt og hadde ikke tenkt noe over det Anonymous poster hash: fa8f5...83e
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Jo, det hadde jeg også synes var rart. Om da ikke dette var nær familie som hadde skiftet klær etter å ha feiret tidligere sammen med mange andre.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Jo, det hadde jeg også synes var rart. Om da ikke dette var nær familie som hadde skiftet klær etter å ha feiret tidligere sammen med mange andre.Og så sitter man der, mannen i fin dress, en selv i bunad og ungene i festdrakt. Og vertene i tskjorter Tenker bare det føles litt rart. Anonymous poster hash: 1f817...c24
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 På selveste 17.mai så synst jeg det rart om folk ikke pynter seg uansett om de er vert eller ikke. Anonymous poster hash: 6134d...906
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 På selveste 17.mai så synst jeg det rart om folk ikke pynter seg uansett om de er vert eller ikke. Anonymous poster hash: 6134d...906 Ja, er enig i det, synes dagen skal feires og man skal gjøre seg litt fin Anonymous poster hash: 1f817...c24
Gjest Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 17.mai er den dagen hvor man faktisk bør og skal pynte seg! Så ja, hadde tittet litt rart på de.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Dere som liker 17 mai: jva hadde dere tenkt dersom vertene dere skulle spise middag hos stilte opp i slitne tskjorter og slitne olabukser? Alle velger jo om de vil pynte seg eller ikke, men hadde ikke det vært litt rart? Anonymous poster hash: 1f817...c24 Men hvorfor planlegge å gå i slitt skjorte og slitt olebukse da?? Anonymous poster hash: 6134d...906
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Dere som liker 17 mai: jva hadde dere tenkt dersom vertene dere skulle spise middag hos stilte opp i slitne tskjorter og slitne olabukser? Alle velger jo om de vil pynte seg eller ikke, men hadde ikke det vært litt rart? Anonymous poster hash: 1f817...c24 Men hvorfor planlegge å gå i slitt skjorte og slitt olebukse da?? Anonymous poster hash: 6134d...906 Fordi de ikke gidder å pynte seg antakeligvis. Anonymous poster hash: 1f817...c24
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Jeg hadde reagert på det, ja. Man pynter seg på 17.mai. Jeg har til og med gjort det de dagene vi bare har vært hjemme i egen stue.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 vi spiser alltid middag hos svigers på 17.mai. vi drar hjemom og tar av bunader, men tar på noe halvfint (kjole på meg og jentene, skjorte og olabukse på mannen og junior). Min svigerinne og svoger spiser også middag der, og de synes det er så deilig å ta av bunaden at da må man ta på det mest slaskeste klærne man har. det vil si grå joggebukse med knær og sigen rumpe og hettegenser. Blir ikke akkurat tatt så mange bilder på 17.mai-middagen for å si det slik.. Greit å ta av bunader, men man kan jo alltids ta på en bluse eller skjorte til olabuksa i hvert fall! Anonymous poster hash: 3482d...1e6
*Miss Marple* Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 Jeg får huset fullt av middagsgjester og nekter å leke kokkelere i bunad med ullstakk (ikke vil jeg søle den til heller), så den ryker etter siste toget. Men jeg tar jo på en kjole eller noe annet halvfint. Det kansler faktisk litt om respekt både for nasjonaldagen og for gjestene. Vi tar aldri imot gjester vi vet kommer i utvaskede og slaskete klær. Så ja, jeg hadde reagert på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå