Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Mannens tidligere elskerinne. Ett år siden de hadde et forhold og jeg kan enda ikke fordra dama. Jesus må dessverre ha mye med henne å gjøre og det sliter på meg. Hun har aldri bedt om unnskyldning, bare laget kvalm og pratet dritt om meg til alle. Hvordan slutte å hate henne? Anonymous poster hash: 27fe5...f70
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Skjønner ikke helt at det sliter på deg at Jesus må ha mye med henne å gjøre. Er Jesus mannen din? Anonymous poster hash: 2fc08...122
Gjest Antarctica Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Å hate er som å drikke gift for at noen andre skal dø av det. Du må bare luke i tankene dine og bestemme deg for hvor mye tid og krefter du skal la henne få av deg. Din beste hevn er å være lykkelig og smile alt du kan. Dama er sikkert sjalu og ulykkelig, hun ble jo forsmådd.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Hun har da strengt tatt ikke gjort deg noe? Det er mannen din som skal be om unnskyldning, ikke elskerinnen. Hvis du ikke hater mannen din (som tross alt er den som har lovet deg troskap), så har du definitivt ikke noen grunn til å hate elskerinnen! Anonymous poster hash: f3dc1...e7e
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Autokorrekt lenge leve. Skulle skrive at jeg måtte ha mye med henne å gjøre. Anonymous poster hash: 27fe5...f70
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Er vel ikke elskerinnen du skal legge for hat? Er vel til syvende og sist mannen din som har såret deg mest? Om du skal kunne legge dette bak deg må du tilgi. Bestem at dette ikke er noe du skal bruke tid og krefter på. Anonymous poster hash: 12b57...616
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Jeg skjønner det er vanskelig Hi, utroskapen er det i hovedsak mannen du skal ta for. Men at hun snakker dritt om deg til alle rundt dere og prøver å lage kvalm for deg ja det er hun og hun alene som er ansvarlig for og du har rett til å være sint på henne for. Men til syvende og sist er det kun du som taper på å hate henne. Det er du som sliter og bruker masse energi på henne og til syvende og sist vinner hun jo fordi du lar sinnet og hatet ditt bruke av din energi og tid Anonymous poster hash: 295c1...a44
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Legg ansvaret på utroskapet der det hører hjemme.
PRobert Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Er ikke hennes feil at mannen din ikke klarte å holde fingrene av fatet, kanskje det hjelper å skylde på den som faktisk gjorde noe galt:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 Hun har da strengt tatt ikke gjort deg noe? Det er mannen din som skal be om unnskyldning, ikke elskerinnen. Hvis du ikke hater mannen din (som tross alt er den som har lovet deg troskap), så har du definitivt ikke noen grunn til å hate elskerinnen! Anonymous poster hash: f3dc1...e7e Selvsagt har hun gjort HI noe. Hun har med vitende og vilje deltatt i noe som har såret HI veldig. Selv om det er mannen som har hovedansvaret, har selvsagt hun det også. Heleren er like ille som stjeleren, er det noe som heter. Synes slike utsagn som du kommer med blir litt for barnslige, altså. Anonymous poster hash: 9a49a...8c0
Havhesten Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 Bestem deg for å overse henne. Ikke gi henne energi av noe sort, verken positiv eller negativ. Hver gang du kjenner et stikk i hjertet, observer det utenfra, ikke prøv å fornekt det, men la ditt fornuftige selv si til den emosjonelle selv, at du ikke skal bruke noe energi på henne. Vær nøytral, ikke bruk følelser, åositive eller negative. Null henne ut! Hun har ingen makt over deg, og fortid er fortid. Du og mannen har valgt hverandre. Gå videre, og bestem deg for å bli ferdig med henne. Etter en tid med denne teknikken vil du klare å gi mer blafen. Men det krever jobbing fra din egen side, bestem deg for at denne personen ikke skal ta din fantastiske og dyrebare energi. All ære til deg som klarer å tilgi og gå videre! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #13 Skrevet 15. mai 2014 Er ikke hennes feil at mannen din ikke klarte å holde fingrene av fatet, kanskje det hjelper å skylde på den som faktisk gjorde noe galt:) Mannen krøp og tagg om tilgivelse i lang tid. Kjerringa går rundt og prater dritt om meg og ler av meg når vi møtes. Hele forholdet var planlagt fra hennes side, hun brukte tre år på å nå frem til mannen, selv om det er hans skyld at han lå med henne. Nå går hun rundt og forteller alle at hun vil prøve seg på han igjen ved enhver anledning. Dette selv om mannen sa tydelig fra for ett år siden at de var ferdig og han ville ikke ha noe med henne å gjøre. Anonymous poster hash: 27fe5...f70
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #14 Skrevet 15. mai 2014 Dumme dibhoner. Utrolig provoserende at det aldri er elskeren eller elskerinnes feil. Hva med at folk bor ta ansvar for egen idioti? HI har all rett til aa hate dette kvinnemennesket. Anonymous poster hash: 73c21...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå