Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Jeg har en kul i brystet som de siste dagene har vokst og blitt øm og vond. Har gått fra å være på str med en liten ert til å bli på str med en drue Jeg hadde en sånn kul for 4 år siden også men den var enda større , men startet på samme måte som den jeg har nå. Det endte med sykehus innleggelse , operasjon og dren i 2 dager+ et stort sygt arr rett over brystvorten. Nå er jeg redd for at jeg må legges inn på nytt og det går jo ikke fordi det er 17 mai og jeg skal gå i toget sammen med barnet mitt for første gang.. Og tenk om det er kreft! UFF, vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men må bare få det ut og jeg vil ikke bekymre familien min... Anonymous poster hash: 0fd2f...035
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 har sikkert kreft, herregud så hystrisk Anonymous poster hash: 2e403...069
Elskerhøsten2014 Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 (endret) Uff så leit og høre, skjønner du er nervøs, hadde flere kuler der som var vonde i brystet og hadde utrolig vondt,men var heldigvis bare fett kuler,prøv og tenkt positivt,selvom det kanskje ikke er så lett,men husk en kul bør ikke være kreft . Lykke til Endret 15. mai 2014 av olli bolli totti
PaleFire Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Uff, ikke hør på AB over. Jeg har ikke opplevd det samme selv, men ønsker bare å si lykke til! Det går sikkert bra, det pleier ofte det
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 har sikkert kreft, herregud så hystrisk Anonymous poster hash: 2e403...069 Du burde lese deg litt opp på sosiale kjøreregler. For det første er kommentaren din helt unødvendig og langt fra det HI ønsker seg. For det andre har du ikke lest skikkelig hva hun skriver og for det tredje ser det bare idiotisk ut at du kommenterer på en slik aggressiv og uempatisk måte når du ikke engang klarer å stave riktig. HI, det er mange forskjellige kuler som ikke er kreft, faktisk veldig mange. Du har jo selv opplevd dette tidligere. Heldigvis har du fått time allerede i morgen og slipper å gå og engste deg over lengre tid. Jeg håper at alt er i orden og at du får gå i 17. maitog med barnet ditt! *klem* Anonymous poster hash: 0b8ef...5b7
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 har sikkert kreft, herregud så hystrisk Anonymous poster hash: 2e403...069 Du burde lese deg litt opp på sosiale kjøreregler. For det første er kommentaren din helt unødvendig og langt fra det HI ønsker seg. For det andre har du ikke lest skikkelig hva hun skriver og for det tredje ser det bare idiotisk ut at du kommenterer på en slik aggressiv og uempatisk måte når du ikke engang klarer å stave riktig. HI, det er mange forskjellige kuler som ikke er kreft, faktisk veldig mange. Du har jo selv opplevd dette tidligere. Heldigvis har du fått time allerede i morgen og slipper å gå og engste deg over lengre tid. Jeg håper at alt er i orden og at du får gå i 17. maitog med barnet ditt! *klem* Anonymous poster hash: 0b8ef...5b7 svarer akkurat slikt jeg vil Anonymous poster hash: 2e403...069
*Lissi* Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 har sikkert kreft, herregud så hystrisk Anonymous poster hash: 2e403...069 Fy skam! IKKE svar, om du ikke kan gjøre det på en fin måte!
Gjest Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Ønsker deg bare lykke til i morgen, og klem Ikke sikkert det er så gale som du tror. En har lett for å tenke det aller verste.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 har sikkert kreft, herregud så hystrisk Anonymous poster hash: 2e403...069 Du burde lese deg litt opp på sosiale kjøreregler. For det første er kommentaren din helt unødvendig og langt fra det HI ønsker seg. For det andre har du ikke lest skikkelig hva hun skriver og for det tredje ser det bare idiotisk ut at du kommenterer på en slik aggressiv og uempatisk måte når du ikke engang klarer å stave riktig. HI, det er mange forskjellige kuler som ikke er kreft, faktisk veldig mange. Du har jo selv opplevd dette tidligere. Heldigvis har du fått time allerede i morgen og slipper å gå og engste deg over lengre tid. Jeg håper at alt er i orden og at du får gå i 17. maitog med barnet ditt! *klem* Anonymous poster hash: 0b8ef...5b7 svarer akkurat slikt jeg vil Anonymous poster hash: 2e403...069 Det er klart det, alle svarer jo slik de vil, men det er spørsmål om normal høflighet og medfølelse. Lykke til videre i livet! Anonymous poster hash: 0b8ef...5b7
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Slike som deg! Gjør meg så forbanna at hadde du vært forran meg nå hadde du fått deg en.. Usympatisk leie person.. har sikkert kreft, herregud så hystrisk Anonymous poster hash: 2e403...069 Anonymous poster hash: c17b5...1fd
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 HI, det er som en over her sier mange typer kuler man kan få som IKKE er kreft. En kul som er øm og vond er i de aller, aller fleste tilfellene ikke kreft! Noen som får cyster i brystene får slike flere ganger, og noen får også betennelser. Det at du har hatt en slik betennelse tidligere tyder på at det er størst sannsynlighet for at du ikke har kreft nå Du skriver at den kulen du har nå er mindre enn sist. Er det det samme som sist så vil trolig inngrepet (hvis du vil trenge det) være mindre enn sist siden du kommer tidligere til og den ikke har utviklet seg lenger. Så er ikke sikkert 17. mai får bort for deg Og om du må være på sykehuset den 17. mai så er det fordi det er absolutt nødvendig, og da må dere bare ta den dagen som den kommer. Lykke til Anonymous poster hash: 7d9b1...6a8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 har sikkert kreft, herregud så hystrisk Anonymous poster hash: 2e403...069 Du burde lese deg litt opp på sosiale kjøreregler. For det første er kommentaren din helt unødvendig og langt fra det HI ønsker seg. For det andre har du ikke lest skikkelig hva hun skriver og for det tredje ser det bare idiotisk ut at du kommenterer på en slik aggressiv og uempatisk måte når du ikke engang klarer å stave riktig. HI, det er mange forskjellige kuler som ikke er kreft, faktisk veldig mange. Du har jo selv opplevd dette tidligere. Heldigvis har du fått time allerede i morgen og slipper å gå og engste deg over lengre tid. Jeg håper at alt er i orden og at du får gå i 17. maitog med barnet ditt! *klem* Anonymous poster hash: 0b8ef...5b7 svarer akkurat slikt jeg vil Anonymous poster hash: 2e403...069 Fjott Anonymous poster hash: 30309...7e1
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #13 Skrevet 15. mai 2014 har sikkert kreft, herregud så hystrisk Anonymous poster hash: 2e403...069 Du burde lese deg litt opp på sosiale kjøreregler. For det første er kommentaren din helt unødvendig og langt fra det HI ønsker seg. For det andre har du ikke lest skikkelig hva hun skriver og for det tredje ser det bare idiotisk ut at du kommenterer på en slik aggressiv og uempatisk måte når du ikke engang klarer å stave riktig. HI, det er mange forskjellige kuler som ikke er kreft, faktisk veldig mange. Du har jo selv opplevd dette tidligere. Heldigvis har du fått time allerede i morgen og slipper å gå og engste deg over lengre tid. Jeg håper at alt er i orden og at du får gå i 17. maitog med barnet ditt! *klem* Anonymous poster hash: 0b8ef...5b7 svarer akkurat slikt jeg vil Anonymous poster hash: 2e403...069 Jeeez..passe hjernedød kommentar. Gro deg litt innsikt. Både intelligens og sosiale antenner. Anonymous poster hash: aaa2f...0d1
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #14 Skrevet 15. mai 2014 Tusen takk for svar Sist jeg hadde en sånn kul, måtte jeg ta mmr av brystene og det tok 8 mnd! å få resultatet . Kreftlegen jeg var hos da sa rett ut at hun var så lettet over at jeg ikke hadde kreft fordi det hadde vært en katastrofe for både meg og sykehuset siden det tok 8 mnd for å få svar.. Hun sa også det at sånne kuler hadde en tendens til komme tilbake igjen så jeg tror nok at det ikke er kreft, men det er veldig mange i familien min som har hatt eller har kreft bla et søsken, min mor min mors tante , min far og min bestefar døde av kreft . Derfor er jeg litt redd.. HI Anonymous poster hash: 0fd2f...035
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #15 Skrevet 15. mai 2014 Tusen takk for svar Sist jeg hadde en sånn kul, måtte jeg ta mmr av brystene og det tok 8 mnd! å få resultatet . Kreftlegen jeg var hos da sa rett ut at hun var så lettet over at jeg ikke hadde kreft fordi det hadde vært en katastrofe for både meg og sykehuset siden det tok 8 mnd for å få svar.. Hun sa også det at sånne kuler hadde en tendens til komme tilbake igjen så jeg tror nok at det ikke er kreft, men det er veldig mange i familien min som har hatt eller har kreft bla et søsken, min mor min mors tante , min far og min bestefar døde av kreft . Derfor er jeg litt redd.. HI Anonymous poster hash: 0fd2f...035 Oi, det er jo slikt som ikke skal skje. Normal skal fastlegen ha mottatt svar på MR-bilder innen en uke! Hvis ikke så er det skjedd en feil. Vi har det på samme måte i vår familie, mange som har hatt kreft - men det har gått bra for de fleste av dem Hos oss er det arvelig genfeil som er årsaken. Jeg fikk sjekket meg og har også den genfeilen. Men hvis det skulle være noe slikt i din familie, så må du huske at det er 50 % sjanse for at du ikke har arvet en slik risiko. Så selv om mange andre kan ha det så kan du likevel være blant de heldige som ikke har arvet det Og hvis det ikke er genfeil som ligger bak hos familien din så er jo din egen risiko mindre enn den ellers ville vært. Tegnene dine din er i hvert fall mest tegn på at dette er godartet Anonymous poster hash: 7d9b1...6a8
overlord Skrevet 15. mai 2014 #16 Skrevet 15. mai 2014 har sikkert kreft, herregud så hystrisk Anonymous poster hash: 2e403...069 God bedring!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #17 Skrevet 15. mai 2014 Så vidt jeg vet så er vonde kuler i brystet veldig sjelden kreft. Det er det som gjør kreftkulene så skumle, man kjenner dem ikke. Anonymous poster hash: ab88c...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå