Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Hvordan hadde dere reagert hvis foreldrene til det barnet hadde ringt dere og sagt ifra. Det har vært en episode med barnet mitt der jeg vurderer å ta en ringerunde til de involverte barnas foreldre. Jeg tror jeg ville satt pris på det hvis barnet mitt var involvert i noe lignende mot ett annet barn. Anonymous poster hash: e62e0...27b
Gjest Helle_Høygir Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Det kommer helt an på forutsetningene; hvis du visste at jeg som forelder ikke hadde fått beskjed, så ville jeg gjerne ha en slik telefon ja. Men hvis du visste at jeg/vi som foreldre har fått beskjed enten via skole eller barnehage og barna har ryddet opp seg i mellom, så er det unødvendig. Hvis det gjentar seg og det anes et mønster, så stiller saken seg annerledes. Jeg sendte en sms til en annen mamma da mitt barn hadde sagt noe som ikke vi aksepterer. Jeg sa at vi hadde snakket om det, det hadde fått konsekvenser og at mitt barn var lei for det (de hadde ordnet opp før seg i mellom uansett). Det ble tatt godt imot.
Guttaboys Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Jeg hadde satt pris på det. Jeg må vite hvordan barnet mitt oppfører seg mot andre, for å ha mulighet til å gjøre noe med det. Jeg spør også foreldrene til de barna barnet mitt er med hjem, hvordan det har gått.
Kokken 81 Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Jeg ville fått beskjed. Er helt uakseptabelt å være stygg og frekk mot andre. Så jev ville visst om dette ja.. Ta deg en ringerunde du..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Jeg hadde satt pris på en telefon. Om barnet mitt ikke oppfører seg så vil jeg vite om det så jeg kan gjøre noe med det. Anonymous poster hash: f6db6...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå