Gå til innhold

Da ble jeg tatt på fersken... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg har fryktet har blitt til virkelighet. I to år har jeg levd et dobbeltliv, men jo lenger tid det går jo mer vågal og uforsiktig blir man. Og i går ble jeg tatt på fersken - av en kollega jeg knapt kjenner. 

Og hva har jeg gjort? Jo, jeg har prompet. Inne på kontoret. Ingen vibrerende eksplosjon, men sur nok til at den ene gangen noen tilfeldigvis hadde behov for å komme inn på mitt kontor så ble det oppdaget. Jeg hørte skoene hennes klapre nedover korridoren, og da de stanset utenfor min dør tenkte jeg faktisk på å hoppe ut av vinduet. Og hun fikk jo store problemer med å holde seg alvorlig, for hun så jo hvor febrilsk jeg ble idet jeg forsøkte å glatte over fadesen. Jeg sa ingenting, men jeg kom henne kjapt i møte i døra for å stoppe "inntredenen", med det resultat at jeg dro lukta med meg rundt i hele rommet som en forbaska gasslomme. Herregud, jeg skjems så jeg silsvetter bare av å gjenfortelle det! Vel, hun fikk seg en god latter i alle fall! Alt er godt for noe.

*aldri mer offentlig fising*

Anonymous poster hash: 2ab8c...411
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noe tull. Alle fiser Det vanlige er ca 15 ganger om dagen. Du blir syk og får skikklig vondt i magen om du ikke blir kvitt luften. Hele prblemet er i ditt hode.

Anonymous poster hash: 22fd3...1e9
Skrevet

Er eg rar som berre anser dette som småpinlig?

Skrevet

Haha, ser det for meg :)

Min verste fis var på jobbintervju. Jeg slapp en høylytt promp da jeg tok sjefen i hånda og hilste på han. Jeg latet som ingenting, men det ble stille noen sekunder før han forsatte å snakke. Jeg trodde jeg skulle dø! Pleier ikke å ha ukontrollerte promper, men måtte selvfølgelig ha en akkurat da. Fikk utrolig nok jobben :)

Anonymous poster hash: 5c0d8...38e
Skrevet

Haha pinlig ja, men ikke det verste som kan skje :D 

Skrevet

Min verste fis var på jobbintervju. Jeg slapp en høylytt promp da jeg tok sjefen i hånda og hilste på han. Jeg latet som ingenting, men det ble stille noen sekunder før han forsatte å snakke. Jeg trodde jeg skulle dø! Pleier ikke å ha ukontrollerte promper, men måtte selvfølgelig ha en akkurat da. Fikk utrolig nok jobben :)

Hahaha nå lo jeg høyt her :D

Anonymous poster hash: ca6dc...549

Skrevet

Hahaha nå lo jeg høyt her :D

Anonymous poster hash: ca6dc...549

Hehe, har ledd i etterkant, men det var IKKE artig der og da. Vanligvis ville jeg kanskje sagt unnskyld eller tullet det bort, men i den situasjonen ble jeg helt perpleks, ble fullstendig satt ut av min egen "lufting". 

Skrevet (endret)

Lever man ett dobbeltliv om man har luft i magen på jobb?

Endret av Bakverket
Skrevet

Haha jeg hadde dødd 😂

Anonymous poster hash: 42799...57e

Skrevet

Var nok ironisk ment, ja... Men det er jo ikke alle som har humoristisk sans  :fise:

Skrevet

Var nok ironisk ment, ja... Men det er jo ikke alle som har humoristisk sans :fise:

Ja og nå bruker du sarkasme, men er det ikke greit å være hyggelig også av og til? Blir du fornærmet når andre ikke forstår vitsene dine?

Skrevet

Å, nå ble jeg glad, det er flere enn meg som har prompet på jobbintervju! Min fadese skjedde da jeg skulle bytte stilling på stolen. Et høyt og tydelig smell, og skrekkelig pinlig, selv om intervjuerne var proffe og bare føyset det bort med litt trekking på smilebåndene. Jeg fikk for øvrig også jobben.

Anonymous poster hash: 99e7a...3fa
Skrevet

Å, nå ble jeg glad, det er flere enn meg som har prompet på jobbintervju! Min fadese skjedde da jeg skulle bytte stilling på stolen. Et høyt og tydelig smell, og skrekkelig pinlig, selv om intervjuerne var proffe og bare føyset det bort med litt trekking på smilebåndene. Jeg fikk for øvrig også jobben.

Anonymous poster hash: 99e7a...3fa

Haha, high five... eller noe i den dur :P

Skrevet

For noe tull. Alle fiser Det vanlige er ca 15 ganger om dagen. Du blir syk og får skikklig vondt i magen om du ikke blir kvitt luften. Hele prblemet er i ditt hode.

Ærlig talt, anser du det som normalt å prompe i offentligheten på jobb? Fordi det ikke er bra å holde den inne?

Jeg har ikke problemer med vondt i magen eller blitt syk av å holde meg og jeg promper hverken på jobb eller hjemme med mindre jeg er på do.

Anonymous poster hash: 1d8c0...458

Skrevet

Haha. Dør av latter her.

Anonymous poster hash: c66fe...108

Skrevet

Var nok ironisk ment, ja... Men det er jo ikke alle som har humoristisk sans  :fise:

:fnise::P

Skrevet

Var nok ironisk ment, ja... Men det er jo ikke alle som har humoristisk sans :fise:

Ja og nå bruker du sarkasme, men er det ikke greit å være hyggelig også av og til? Blir du fornærmet når andre ikke forstår vitsene dine?

Ja, for du bruker vel ikke sarkasme? Eller? HI, nå smilte jeg godt her :)

Anonymous poster hash: 17137...12d

Skrevet

Haha :laugh:  Nå sitter jeg og ler høyt på kontoret, takk for dagens gode latter!

Dette minner meg på en problemstilling jeg hørte på radioen: En som satt i bilen sin og slapp en skikkelig fis, så oppdaget han at naboen stod og haiket. Stoppe og slippe naboen inn i fiselukten, eller være uføflig og dure rett forbi??

Programlederens svar var: Stoppe bilen, gå ut, svinge litt med døren og be naboen være med å lufte ut fisen før ferden fortsatte :laugh:

Skrevet

Ærlig talt, anser du det som normalt å prompe i offentligheten på jobb? Fordi det ikke er bra å holde den inne?

Jeg har ikke problemer med vondt i magen eller blitt syk av å holde meg og jeg promper hverken på jobb eller hjemme med mindre jeg er på do.

Anonymous poster hash: 1d8c0...458

Inne på sitt eget kontor der man er alene, ja, selv om det er en fare for at noen kan komme inn rett etterpå.

http://www.nrk.no/hordaland/_-derfor-bor-du-prompe-1.11501403

http://www.klikk.no/helse/doktoronline/sykdommer/article353505.ece

Skrevet

Hahaha, dette var fantastisk lesing for noen med høyt utviklet prompehumor........:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...