Gå til innhold

samboer innrømmet depresjon under og etter pappapermen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har aldri vært åpen om dette. Han oppførte seg ikke bra mot meg denne tiden... påpelte mine feil hele tiden og jeg følte meg ikke elsket. Nå er han helt annerledes- men denne tiden sliter på meg.. jeg hadde det vondt. Han ville ikke prate på den tiden.. nå er han plutselig åpen om alt. Andre som har opplevd menner med svangerskapsdepresjon? Kan dere forklare litt hvordan de oppførte seg?

Anonymous poster hash: 47d11...7f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, helt ufyselig, skyldte på meg for alt og var slem og aggressiv. Selv hans egne feil og bommerter var min skyld. Ble ungene syke, var det både min skyld OG mitt ansvar. Mye gikk også ut over ungene, han var urimelig og straffa dem på overdrevne måter hvis de hadde gjort små tulleting. Hans depresjon gjorde kål på forholdet.

Jeg er glad vi ikke er gift i dag, for han hadde aldri den selvinnsikten din mann har, han mener fortsatt at vi ble skilt fordi jeg var umulig. Men de tingene han gjorde å sa i den verste perioden, de henger uansett ikke på greip. Samme hvor umulig jeg muligens kan ha vært, så kan det ikke forklare hvordan han var mot barna.

Så på en måte er du heldig, han er åpen om det og ser hva som gjorde det. På den annen side kan du likevel forlange at han prøver å kompensere for det og bygge opp det han brøt ned hos deg/i forholdet. For en kvinne er aldri så sårbar som når hun nettopp har født. De krenkelsene hun opplever i de første månedene blir vanskelig tilgitt.

Anonymous poster hash: c7fb7...abb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...