Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Jeg kommer ikke gjennom på telefon men skal dit å ordne pass til 3 åring i dag. Noen som vet? Anonymous poster hash: c018b...e29
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Jeg kommer ikke gjennom på telefon men skal dit å ordne pass til 3 åring i dag. Noen som vet? Anonymous poster hash: c018b...e29 Det var det før, nå er det de som tar bilde. Anonymous poster hash: ea81c...a12
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Jeg kommer ikke gjennom på telefon men skal dit å ordne pass til 3 åring i dag. Noen som vet? Anonymous poster hash: c018b...e29 Det var det før, nå er det de som tar bilde. Anonymous poster hash: ea81c...a12 Åja. Står at man MÅ ha med bilde for barn under 6 år Vet ikke hvor jeg skal ta et sånt bilde bare. Vet de har det på strømmen storsenter- men det er ganske grei omvei da Anonymous poster hash: c018b...e29
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Jeg kommer ikke gjennom på telefon men skal dit å ordne pass til 3 åring i dag. Noen som vet? Anonymous poster hash: c018b...e29 Det var det før, nå er det de som tar bilde. Anonymous poster hash: ea81c...a12 Åja. Står at man MÅ ha med bilde for barn under 6 år Vet ikke hvor jeg skal ta et sånt bilde bare. Vet de har det på strømmen storsenter- men det er ganske grei omvei da Anonymous poster hash: c018b...e29 Jessheim storsenter har sånn boks du kan ta bilde i. Den er rett ved vinmonopolet. Det går også ann å gå innom fotobutikken, de tar også gjerne passbilder:-) Anonymous poster hash: 544c5...73c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Jeg kommer ikke gjennom på telefon men skal dit å ordne pass til 3 åring i dag. Noen som vet? Anonymous poster hash: c018b...e29 Det var det før, nå er det de som tar bilde.Anonymous poster hash: ea81c...a12 Åja. Står at man MÅ ha med bilde for barn under 6 år Vet ikke hvor jeg skal ta et sånt bilde bare. Vet de har det på strømmen storsenter- men det er ganske grei omvei da Anonymous poster hash: c018b...e29 Ja, de har sånn boks på senteret også, som hun over sier. Anonymous poster hash: ea81c...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå