Gå til innhold

Er det passbilde boks på Ullesaker lensmannskontor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ikke gjennom på telefon men skal dit å ordne pass til 3 åring i dag. 

Noen som vet?

Anonymous poster hash: c018b...e29
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer ikke gjennom på telefon men skal dit å ordne pass til 3 åring i dag.  Noen som vet? Anonymous poster hash: c018b...e29

Det var det før, nå er det de som tar bilde.

Anonymous poster hash: ea81c...a12

Skrevet

Jeg kommer ikke gjennom på telefon men skal dit å ordne pass til 3 åring i dag.  Noen som vet? Anonymous poster hash: c018b...e29

Åja. Står at man MÅ ha med bilde for barn under 6 år :( Vet ikke hvor jeg skal ta et sånt bilde bare. Vet de har det på strømmen storsenter- men det er ganske grei omvei da :P 

Skrevet

Jeg kommer ikke gjennom på telefon men skal dit å ordne pass til 3 åring i dag. Noen som vet? Anonymous poster hash: c018b...e29

Åja. Står at man MÅ ha med bilde for barn under 6 år :( Vet ikke hvor jeg skal ta et sånt bilde bare. Vet de har det på strømmen storsenter- men det er ganske grei omvei da :P

Jessheim storsenter har sånn boks du kan ta bilde i. Den er rett ved vinmonopolet. Det går også ann å gå innom fotobutikken, de tar også gjerne passbilder:-)

Anonymous poster hash: 544c5...73c

Skrevet

Det var det før, nå er det de som tar bilde.Anonymous poster hash: ea81c...a12

Åja. Står at man MÅ ha med bilde for barn under 6 år :( Vet ikke hvor jeg skal ta et sånt bilde bare. Vet de har det på strømmen storsenter- men det er ganske grei omvei da :P  Anonymous poster hash: c018b...e29

Ja, de har sånn boks på senteret også, som hun over sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...