Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Jeg kommer ikke til å linke til bloggen, siden jenta bare er 12 år.. Men den bloggen får hårene i nakken til å reise seg... Hun har bilder av seg selv i bikini på headeren.. Synes det er helt upassende for en liten jente! Bloggen er forsåvidt uskyldig nok, men veldig mye fokus på utseende med mange "photo shoots".. I dag oppdaget jeg at det er en voksen mann(han linket til egen blogg og er minst 40+) skriver og kommenterer. Skikkelig creepy! Jeg vil si ifra til foreldrene hennes... Men stiller jo spørsmålstegn til hvor oppegående de er som lar datteren legge ut bikinibilder på en blogg når hun er 12 år! Selvom han diskuterer uskyldige ting som hårfrisyrer osv er det meeeget spesielt! Det er jo ofte slik de starter, bygger opp tillit... Skjønner IKKE hva en voksen mann har med å kommentere på bloggen til en liten jente! Creepy! Anonymous poster hash: 79cc6...532
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Gi beskjed til foreldrene. Selv om det viser dårlug dømmekraft at de lar jenta legge bikinibildet ute på nettet, kan det være de ikke tror at pedofile ser akkurat hennes side Anonymous poster hash: a3b64...1fa
Leselyset Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Kan faktisk hende foreldrene hennes ikke vet av bloggen, datteren vår var 13 år når vi oppdaget bloggen hennes, nok så uskyldig, men hun hadde lagt ut bilder med bikini og noen med miniskjørt og minimal topp, dette var gjort hos en venninne (kjenner igjen hagen på bildet) Uansett, hun måtte legge den ned med det samme, og fikk ikke starte å blogge igjen før hun var 15, da fulgte vi opp litt på innleggene hennes og bildene. Ungene tenker ikke over konsekvenser av det de legger ut, og ikke alle foreldre tenker over at det er den viktigeste kilden for pedofile (internett altså) Kontakt foreldrene og snakk med de om saken! Vi var overlykkelige over at moren til vår datters venninne ringte oss da hun hadde kommet over linken på datteren sin pc logg.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Har selv en datter på 12 år, og hadde hun gjort noe sånt uten min viten hadde jeg blitt utrolig takknemlig for å få vite om det. Jeg ville også tipset læreren, rett og slett for at læreren har mulighet til å følge opp fra en annen side. Enten direkte mot jenta, eller ved å snakke nettvett med klassen. Anonymous poster hash: cd8a8...b06
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Foreldrene vet om bloggen... Moren har linket til den fra sin Facebook... Hi Anonymous poster hash: 79cc6...532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå