Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatlista:

Dritunger.

Foreldrene til dritunger som står og ser på at de er dritunger og så sier mildt "men sånn må du ikke gjøre, vet du" og deretter lar ungen fortsette.

 

Elsk:

Den gode følelsen av å hardt og kaldt kjølhale andre dritunger foran foreldrene. Til stille applaus fra opptil flere andre foreldre.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, den følelsen kjenner jeg! Men jeg er ikke alltid tøff nok til å ta tak selv, så jeg hadde nok vært av dem som applauderte deg i det stille. Hatten av for deg!

 

I dag har jeg en jippjippi dag :) det er mai, det er sol, det er snart bunadtid, det er forberedelser til storinnrykk på 17 mai, det ER snart 17 mai, det er lykkelige barn, det er jublende tenåringer og det er klart for en strålende torsdag.

 

Eneste 'problemet' jeg har i dag er å finne på hva mini og jeg skal gjøre denne flotte dagen. Skal vi gå på vennebesøk, skal vi gå i lekeparken eller skal vi gå til byen og spise is???

Skrevet

Hva er det nå du har gjortB-)?

Hat:

Regn og surt vær nå som jeg har blitt vant med sol.

Bunaden som må prøves.......

Elsk:

Fikk kjøpt egg... Det var nesten tomt på Rema. Nå blir det eggerøre på 17. mai og kake selv om det streikes:-) Husmor- og mammaelsk.

Skrevet

Haha! Bra :D  

 

 

Hat: 

Migrene på 3. dagen, det betyr at jeg må overleve uten migrenemedisin 

Kaldt ute 

Sliten, kvalm, svimmel og dårlig. Beina vil ikke bære meg, og klarer ikke slappe av og mobilisere krefter til 17.mai 

 

 

Elsk: 

Ikke regn 

Har hele dagen alene, + barna sykler og tar bussen hjem så jeg slipper å hente 

Mannen kommer hjem idag 

Snart frokost, så fort jeg gidder lette på ræva og koke eggene mine 

Klær på vei fra h&m til meg og barna. Sommerklær til barna og tjukkasklær til meg 

Under 9 uker til vi reiser på ferie 

Imorgen er det 5 uker til barna har sommerferie 

Skrevet

Elsk

- er i rute

- vært hos frisøren (det veier opp for stresskviser, blå ringer under øynene og lange tånegler...)

- får besøk

Skrevet

Hat:

Regn

Sjuk baby

Må stryke skjorter og forkle til bunader

Slanking som går urimelig seint

 

Elsk:

Ikkje noko eg kjem på i dag

Skrevet

Hat:

 

Tar en rensekur som får meg til å måtte på do hele tiden. Begge veier. Funker dårlig i kombo med jobb og buss til og fra jobb.

Dødstrøtt.

 

Elsk:

Stille på jobb. Vanligvis liker jeg det travelt, men akkurat i dag passer det fint med litt latskap.

Skrevet

Elsk-
 

Endelig fått til en avtale
Kort dag på jobb
Shopping etterpå med en av mine favorittdibbere :P
Sooool
Musikk
Søteste babyen på jord! Som svarer med mm-MM , når jeg skal om hun skal i barnehagen å leke :D

Varierte arbeidsoppgaver!
Skal ta sol igjen etterpå... Men HerreGUD så dyrt det har blitt?!?, før da jeg tok på solstudioet på Røa husker jeg at je betalte 80 kr for 50 min. På Brun og blid koster det 70 kr for 18 min. Herreminhatt.. Menmen.. Det må til, kan ikke vise meg i kjole så bleik som jeg er..

Hat:

- Litt sånn småsnufsete
- Savner babyen som er i barnehagen og hunden som er hjemme
- Har alt for lite klær!
 

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hat: dunderhode

 

Elsk:

Løvetannbukett fra størsten

At jeg tok mot til meg og konfronterte en venninne om noe som gnagde meg litt

At jeg får leke med Londonskt bakeutstyr idag

At jeg skal bake til 16 og 17 mai = leketid for a mor på kjøkkenet

Ny musikk på ipoden

Te

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Hat:

 

Tar en rensekur som får meg til å måtte på do hele tiden. Begge veier. Funker dårlig i kombo med jobb og buss til og fra jobb.

Dødstrøtt.

 

Elsk:

Stille på jobb. Vanligvis liker jeg det travelt, men akkurat i dag passer det fint med litt latskap.

Må bare si; WOW, For noen øyne! :pls:

 

Elsk:

Sol, varme, godt humør og kaffe :skya:

 

Ingen hat foreløpig :arwen:

Skrevet

 

Hat:

 

Tar en rensekur som får meg til å måtte på do hele tiden. Begge veier. Funker dårlig i kombo med jobb og buss til og fra jobb.

Dødstrøtt.

 

Elsk:

Stille på jobb. Vanligvis liker jeg det travelt, men akkurat i dag passer det fint med litt latskap.

Må bare si; WOW, For noen øyne! :pls:

 

Elsk:

Sol, varme, godt humør og kaffe :skya:

 

Ingen hat foreløpig :arwen:

 

 

Åh, takk skal du ha :)

 

Tatt på en heldig dag. ;)

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Og god bedring til dere med hodepine og ellers andre vondter, dere har all min sympati!  :hug:

Skrevet (endret)

Hva er det nå du har gjortB-)?

 

Jeg har ikke gjort så mye - jeg har bare først irritert meg grundig over dritungen som ødela og plaga de andre ungene, men så lenge de tok igjen sjøl blandet jeg meg ikke (selv om idiotforeldre stod ved siden av og altså var idiot) - etterpå traff imidlertid ødeleggelsene meg plutselig og direkte, så da handla jeg på purt eksplosivt sinne og med en stemme som ellers er forbeholdt tenåringen og bikkja på deres verste (type man finner kaka til skoleavslutningen i morgen halvspist på tenåringens rom eller bikkja gumlende på de nye støvlettene). God mulighet for at ungen blir sengevæter og mareritt-befengt i lengre tid og det klør meg overhodet ikke. 

Endret av sug lut
Skrevet

 

Hva er det nå du har gjortB-)?

 

Jeg har ikke gjort så mye - jeg har bare først irritert meg grundig over dritungen som ødela og plaga de andre ungene, men så lenge de tok igjen sjøl blandet jeg meg ikke (selv om idiotforeldre stod ved siden av og altså var idiot) - etterpå traff imidlertid ødeleggelsene meg plutselig og direkte, så da handla jeg på purt eksplosivt sinne og med en stemme som ellers er forbeholdt tenåringen og bikkja på deres verste (type man finner kaka til skoleavslutningen i morgen halvspist på tenåringens rom eller bikkja gumlende på de nye støvlettene). God mulighet for at ungen blir sengevæter og mareritt-befengt i lengre tid og det klør meg overhodet ikke. 

 

Leier du deg ut? Jeg trenger hjelp med tenåring som spiser skoleavslutningskaker...

Skrevet

 

 

Hva er det nå du har gjortB-)?

 

Jeg har ikke gjort så mye - jeg har bare først irritert meg grundig over dritungen som ødela og plaga de andre ungene, men så lenge de tok igjen sjøl blandet jeg meg ikke (selv om idiotforeldre stod ved siden av og altså var idiot) - etterpå traff imidlertid ødeleggelsene meg plutselig og direkte, så da handla jeg på purt eksplosivt sinne og med en stemme som ellers er forbeholdt tenåringen og bikkja på deres verste (type man finner kaka til skoleavslutningen i morgen halvspist på tenåringens rom eller bikkja gumlende på de nye støvlettene). God mulighet for at ungen blir sengevæter og mareritt-befengt i lengre tid og det klør meg overhodet ikke. 

 

Leier du deg ut? Jeg trenger hjelp med tenåring som spiser skoleavslutningskaker...

 

Haha, jeg mønstrer på som Skræmmer'n der det trengs, men egentlig er jeg Ferdinand i blomsterenga, jeg hater å måtte bli sint og akkurat det har jeg forsøkt i x antall år å forklare tenåringen: alt blir mindre ille om man kan la være å dra opp muttern så ofte og grundig.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

, så da handla jeg på purt eksplosivt sinne og med en stemme som ellers er forbeholdt tenåringen og bikkja på deres verste (type man finner kaka til skoleavslutningen i morgen halvspist på tenåringens rom eller bikkja gumlende på de nye støvlettene). God mulighet for at ungen blir sengevæter og mareritt-befengt i lengre tid og det klør meg overhodet ikke. 

 

 

Jeg hadde en sånn eksplosjon i dag morges når minsten fant ut at man skriker til det blør ut av ørene på foreldrene fordi man synes det er kjedelig med morgenstell, deretter fant minsten det for godt å slenge med dørene på en måte som gjorde at til og med tenåringen i meg ble sjokkert!

 

Kanskje derfor jeg er salig nå? Jeg fikk blåst fra meg på morgenen... Holdt å si; NÅ holder det! :rolleyes:

Gjest beef sister
Skrevet

Jeg tror eksamen gikk godkjent bra (og det hadde jeg aldri trodd - ei heller er det fortjent)

Mitt store problem er løst

Jeg er faktisk ikke trøtt

Baby som sover = stillhet

 

Hater egentlig ingenting. Det må i så fall være at jeg ikke føler meg klar til neste eksamen, men dit kommer jeg! Optimistisk som jeg er.

Skrevet

Jeg tror eksamen gikk godkjent bra (og det hadde jeg aldri trodd - ei heller er det fortjent)

Mitt store problem er løst

Jeg er faktisk ikke trøtt

Baby som sover = stillhet

 

Hater egentlig ingenting. Det må i så fall være at jeg ikke føler meg klar til neste eksamen, men dit kommer jeg! Optimistisk som jeg er.

Var det den eksamen du ikke hadde tenkt til å møte på? I såfall, wow!

Gjest beef sister
Skrevet

 

 

Jeg tror eksamen gikk godkjent bra (og det hadde jeg aldri trodd - ei heller er det fortjent)

Mitt store problem er løst

Jeg er faktisk ikke trøtt

Baby som sover = stillhet

 

Hater egentlig ingenting. Det må i så fall være at jeg ikke føler meg klar til neste eksamen, men dit kommer jeg! Optimistisk som jeg er.

Var det den eksamen du ikke hadde tenkt til å møte på? I såfall, wow!

Ja, faktisk! Et godt eksempel på at jeg ikke alltid skal stole på magefølelsen min. ;) (Velger jeg å tro frem til sensuren kommer, det kan jo hende at den viser at jeg burde ha gjort det, hehe).

Skrevet

Ok, jeg starter med hat siden den er ferskest: jeg tipper jeg får mensen tilbake snart. Pms'er nemlig over en tv-reklame. Jeg som aldri er sur har nå lyst til å hoppe inn i tven for å slå en fremmed mann i hodet med en stekepanne. "Vi vil ikke at folk skal overspise seg på pannekaker." Ufyyyyselige mann!!!!

 

Elsk: Lykkelig treåring har arvet noen Cars-trøyer fra en kul gutt. Få ting er bedre enn det når man er tre.

Jeg tror en venninne er i ferd med å gå i fødsel. Gladspent her nå.

Jeg har rødt, hvitt og blått regntøy og er dermed klar til 17.mai.

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Hat:

Går stadig tom for pust

 

Elsk:

Det finnes leger

 

Hat:

Det regner (noe som vanligvis ikke bryr meg en pøkk, men det er 17. mai om under 32 timer)

 

Elsk:

Været har mange timer på å ta seg sammen på

 

Hat:

Tankene er i Spania

 

Elsk:

(har ikke noe for å veie opp for akkurat den, gitt..!)

 

Hat:

Bunaden er alt for stor, og ingen rekker å sy den inn før lørdag

 

Elsk:

Jeg er blitt dødsdeilig

 

Mer elsk:

Boligen min har nesten fordoblet seg i verdi de årene jeg har bodd her. Selger jeg kan jeg nesten, bare nesten, flytte inn i et palass á la Skaugum.

Skrevet

Nytt hat. Den minste bæsjer ut splitter nye, hvite klær, som jeg så skrubber til den store gullmedaljen fordi de var helt nye og egentlig en str for store. En gave tatt på for å ta bilde, som vi da ikke rakk å ta. Og etterpå tisser storebror ut hele sofaen, like etter å pent og rolig ha sagt at han ikke vil tisse. Han har herved begynt med bleie igjen for fullt. Akkurat nå bryr jeg meg ikke. Han få være den siste i barnehagen til å slutte.

Skrevet

Elsk

Sommertid på jobben :) Sommertid = fleksitid!

Har funnet fram en fin 16mai-kjole til kjolefredag 

Skal drikke vin i kveld

 

 

Hat

Huset ser bomba ut, jobba overtid og mannen måtte stelle hjemme, dvs fore seg selv og barn før dugnad i sameiet. Når jeg kom hjem så dro han, skal ut å reise med jobben til i morgen kveld. 

Dugnad

Unger som krangler, de blir lagt tidlig i kveld kjenner jeg

 

Er veldig glad vi ikke skal ha gjester 17-mai, vi skal ut på frokost, og har program fram til kvelden. Tanken på å måtte shine huset nå frister ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...