Gå til innhold

Gravid og klær til 17 mai....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 26, ser ut som om jeg er 7-8 mnd på vei og ingen av mine vanlige klær passer. Har en svart mammabukse og en hvit kortermet bluse. Er dette innafor for en gravid på selve nasjonaldagen? Bruker vanligvis bunad, så har liksom aldri trengt å tenke på antrekk. Og hva med sko? Hovner opp i bena i løpet av dagen, så pensko er ikke helt en innertier kan man di :-(

Anonymous poster hash: ec12a...403

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er høygravid og har en mørkeblå mammapenbukse fra hm, tar en topp eller tunika til, og flate tøysko. Dt meste er innenfor når man er gravid :) (men kanskje ikke joggebukse på 17. Mai :P )

Skrevet

Jeg går i en sort maxikjole jeg har kjøpt i utlandet og komfy sko. Så får jeg heller stæsje meg opp litt med smykker og dilldall.

Skrevet

Har hm-kjole. Heldig med kroppen dette svangerskapet så kan ha på vanlige pensko. Ellers mener jeg også at det aller meste er greit når man er gravid. Føl deg vel, regel nr 1😊

Skrevet

Jeg var høygravid på 17.mai (fødte 23.mai), og hadde på meg en sort gravidebukse, en hvit gravidebluse og en dressjakke jeg ikke klarte kneppe over magen. 17.mai-sløyfe på jakka, noen smykker og ballerinasko.

Jeg fikk flere komplimenter faktisk, men det er mange som synes gravide kvinner ser flott ut da, så regner med de mente jeg så bra ut med mage og ikke nødvendigvis at klærne var så lekre ;)

Anonymous poster hash: 9cca3...476
Skrevet

Jada. Men en sommerkjole hadde nok vært penere ;) kjøp en med høyt liv, så kan du bruke den etter ungen er født også.

Anonymous poster hash: fb5cb...777

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...