Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Jeg skal til tannlege/lege snart og trekke/operere ei visdomstann. Vet ikke hva jeg skal! Jeg gruer meg skikkelig! Jeg er veldig redd tannlegetimer, har alltid vært. Noen med gode erfaringer som kan roe meg ned litt? Ingen skrekkhistorier er dere snille! Anonymous poster hash: 4e03f...796
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Si til tannlegen at du er redd, da tar de hensyn til det. Jeg var også redd, men det gikk helt fint. Anonymous poster hash: bfbb7...59c
GeeGee Skrevet 15. mai 2014 #3 Skrevet 15. mai 2014 Jeg gruet meg også veldig, men der gikk helt fint! Det hele var over på 15 min. Lykke til, snart er du ferdig
Monica Skrevet 15. mai 2014 #4 Skrevet 15. mai 2014 Det hjelper å fortelle at du har tannlegeskrekk. Da er de mer forsiktige, forklarer alt de gjør, og spør jevnlig hvordan det går med deg. Jeg har selv hatt skikkelig tannlegeskrekk, så ille at jeg fikk angstanfall, og kom meg ikke inn til tannlegen en gang. Men en dag måtte jeg bare, forklarte hvor redd jeg var da jeg bestilte timen, og ble behandlet veldig bra da jeg kom inn, og det gikk bra. Nå var jeg hos tannlegen igjen for 1 uke siden, og det var lettere og bedre nå. Føler at jeg er nesten ikke redd lenger.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #5 Skrevet 15. mai 2014 Noen tannleger spesialiserer seg på pasienter med skrekk og har ulike måter å gjøre opplevelsen bedre på. Ei venninne av keg fikk faktisk beroligende... Og så setter de på musikk og har faktisk noen til å holde deg i hånden om du vil Anonymous poster hash: 2731c...090
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #6 Skrevet 15. mai 2014 Takk for svar alle jeg skal ikke dit før om en uke. Skulle egentlig dit i høst men jeg bare forskyver timen, gruer meg så fælt Anonymous poster hash: 4e03f...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå