Anne-B. Skrevet 15. mai 2014 #1 Skrevet 15. mai 2014 Oppgaven ble sendt til trykk for litt siden; 124 sider i alt! Så nå har jeg bare igjen å godkjenne utkast før den faktisk trykkes. Jeg er lykkelig og jeg er fornøyd; jeg gjorde det beste jeg kunne. HURRA!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 15. mai 2014 #2 Skrevet 15. mai 2014 Wii Gratulerer med levert, godt jobba 👍
bIomstre Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Å så godt! Gratulerer med vel overstått - sjampanje og jordbær til deg!
Iiiiik Skrevet 15. mai 2014 #10 Skrevet 15. mai 2014 Hurra og gratulerer! Klapp deg selv på skulderen og lag en liten fest for deg selv. Vær glad for at du droppet den fosterstillingen for noen dager siden og finn frem jubelstillingen. Rett rygg, armene i været og et lite seiersrop.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. mai 2014 #11 Skrevet 15. mai 2014 Jeg har ikke fulgt dere her lenge nok til å vite hva slags oppgave det er snakk om, men jeg skjønner at dette er noe du har holdt på med lenge, en master kanskje? Uansett, gratulerer så mye! Slike anledninger fortjener feiring!
sug lut Skrevet 15. mai 2014 #12 Skrevet 15. mai 2014 Gratulerer, gratulerer, gratulerer! Nå kan du kollapse og ikke innbille deg at du skal "gjøre masse kule og morsomme ting bare jeg får levert", det viktigste nå er å puste, sove og gjøre ingenting, gjerne i form av introvert rusling i sol.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. mai 2014 #13 Skrevet 15. mai 2014 Gratulerer!!! Glad du ikke hæsjtægga "denfølelsen" selvom du er en av de få som hadde hatt all grunn til å gjøre det nå.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. mai 2014 #14 Skrevet 15. mai 2014 Gratulerer, gratulerer, gratulerer! Nå kan du kollapse og ikke innbille deg at du skal "gjøre masse kule og morsomme ting bare jeg får levert", det viktigste nå er å puste, sove og gjøre ingenting, gjerne i form av introvert rusling i sol. Enig, etter bacheloren gikk jeg i flere uker og ante ikke hva jeg hadde skrevet engang, men bare tanken på å åpne oppgaven igjen ga meg hjerteklapp og tunnelsyn. Og det var bare etter rundt tre måneders skriving. Så ta det lugnt, feiring kan også innebære å ligge i badekaret med masse skum og lyset av en time
Gjest Helle_Høygir Skrevet 15. mai 2014 #15 Skrevet 15. mai 2014 Gratulerer - hipp hipp hurra! Det må jo være en fantastisk følelse! Anbefaler sterkt happy sangen med Pharrell - den passer for dagen og er uuuutmerket til å hoppe, sprette og tjoheie litt til! For det har du fortjent!
Anne-B. Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #17 Skrevet 15. mai 2014 Tusen takk. Jeg har viet formiddagen til sofaen før jeg går på jobb. Godkjente omslaget i stad, så nå går den i trykken. Oh happy day! Bucketlist i LeM - Livet etter Master - innheholder så langt å leke med Barbie, etter avtale med treåringen, og frisørtime.
Anne-B. Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #22 Skrevet 16. mai 2014 Takk! Dramatikken er enda ikke over, fikk mail om at oppgavefila var for stor, så nå er jeg over frist for innlevering, men jeg har sagt fra til instituttet. Mannen redder dagen igjen, for jeg er på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå