Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #1 Skrevet 14. mai 2014 Hun gnager og gnager. Hva kan jeg gjøre? Blir bekymret for stingene. Hun operererte ut livmoren i går Anonymous poster hash: 047b8...11a
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Skrevet 14. mai 2014 Nei fikk ikke med det. Dyrlegen sa det ikke var nødvendig, for plasteret beskyttet stingene. Men nå begynner det å løsne. Skal ringe han i morgen, men vet ikke hva jeg skal gjøre i natt.. Anonymous poster hash: 047b8...11a
Shamy Skrevet 14. mai 2014 #5 Skrevet 14. mai 2014 Er vel ikke så mye å få gjort nå med mindre du kjenner noen som kan ha en slik krage. Dersom hun klarer å rive av plasteret og napper ut stingene kan hun begynne å blø. Kanskje sette på ekstra plaster i natt? :-) lykke til og god bedring til pusekatten!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Fikk du ikk emed body heller? Har aldri opplevd at ikke en katt har klart seg uten etter inngrep. Om du ikke fik det heller; forsøk å "bansasjer, evt om du har en babybody du kan avse. Klipp den opp og tilpass den, evt tape slik at den holder seg på plass. I verstefall kan du tilpasse en av trusene dine slik at den dekker og legge en bandasje rundt magen. Anonymous poster hash: a13cd...1bf
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #7 Skrevet 14. mai 2014 Åsj, ble mye feil over her, verste var vel at jeg mener at jeg (som har hatt mye katt med mange inngrep bak seg), aldri har opplevd at katter har klart seg uten body og/eller skjerm etter inngrep. Anonymous poster hash: a13cd...1bf
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #8 Skrevet 14. mai 2014 IKKE la katten være alene uten skjerm eller body! Det kan i verste fall koste katten livet. Ring dyrlegen, de skal ha gitt deg et akuttnummer. Anonymous poster hash: 3fb82...2ce
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #9 Skrevet 14. mai 2014 Bruk en baby body og klipp hull til halen. Det er viktig at katten ikke får dratt opp stingene.. Så ringer du dyrlegen i morgen. Meget rart du ikke fikk med noe :S Anonymous poster hash: a9175...111
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 Takk for svar Da har hun fått på seg en babybody. Uff, ble helt tragikomisk dette her. Men kjenner jeg ble irritert på dyrlegen her. Dette er min første katt, og han nevnte ingenting om verken skjerm eller body. Ser også nå som jeg har googlet litt, at hun skulle hatt smertestillende. Det spurte jeg om, men han sa nei hun trengte ikke det. Stakkar pusemor! Anonymous poster hash: 047b8...11a
Clara Oswin Oswald Skrevet 14. mai 2014 #11 Skrevet 14. mai 2014 Oi dette er ikke bra.. Når jeg steriliserte både min katt og ene tispa mi så fikk begge smerte stillende. Hadde nesten klagd på det for det er jo ikke riktig at de skal etter en så omfattende operasjon gå uten smertestillende.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #12 Skrevet 14. mai 2014 Ikke gi katten paracet, men ring dyrlegen. De skal ha smertestillende! Anonymous poster hash: 3fb82...2ce
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #13 Skrevet 14. mai 2014 Ikke gi katten paracet, men ring dyrlegen. De skal ha smertestillende! Anonymous poster hash: 3fb82...2ce Prøvde å ringe. Fikk ikke svar hos dyrlegen. Ringte en kusine som er assistent på en annen dyreklinikk. Hun sa jeg kunne knuse en kvart ibux. Og hun sa det ikke var nødvendig med krage, for plasteret sitter så godt. Jeg skjønner forsatt ingenting. Skal ta den stakkars katten med til dyreklinikken i morgen. Har utsatt og utsatt denne steriliseinga, for jeg har gruet meg så. Og så blir det sånn som dette! Anonymous poster hash: 047b8...11a
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #14 Skrevet 14. mai 2014 Ikke gi katten paracet, men ring dyrlegen. De skal ha smertestillende! Anonymous poster hash: 3fb82...2ce Prøvde å ringe. Fikk ikke svar hos dyrlegen. Ringte en kusine som er assistent på en annen dyreklinikk. Hun sa jeg kunne knuse en kvart ibux.Og hun sa det ikke var nødvendig med krage, for plasteret sitter så godt. Jeg skjønner forsatt ingenting. Skal ta den stakkars katten med til dyreklinikken i morgen. Har utsatt og utsatt denne steriliseinga, for jeg har gruet meg så. Og så blir det sånn som dette! Anonymous poster hash: 047b8...11a Min katt klarte å slikke på seg infeksjon når vi steriliserte henne, så kjenner følelsen. Trøst deg med at du HAR gjort det rette, og katten kan unngå mye problemer I følge de fleste steder på nett så skal katter ikke ha hverken Ibux eller Paracet. Er det ikke noen andre dyrleger du kan ringe til? Alle skal jo ha et akuttnummer. Hvor bor du? Det er jo ikke sikkert katten din har smerter nå. Katten min har mange problemer med tennene og når hun trekker tenner eller har en tannrens så trenger jeg aldri å gi smertestillende samme dag, siden de bruker mye under operasjonen. Anonymous poster hash: 3fb82...2ce
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #15 Skrevet 14. mai 2014 Ikke gi katten paracet, men ring dyrlegen. De skal ha smertestillende! Anonymous poster hash: 3fb82...2ce Prøvde å ringe. Fikk ikke svar hos dyrlegen. Ringte en kusine som er assistent på en annen dyreklinikk. Hun sa jeg kunne knuse en kvart ibux.Og hun sa det ikke var nødvendig med krage, for plasteret sitter så godt. Jeg skjønner forsatt ingenting. Skal ta den stakkars katten med til dyreklinikken i morgen. Har utsatt og utsatt denne steriliseinga, for jeg har gruet meg så. Og så blir det sånn som dette! Anonymous poster hash: 047b8...11a Min katt klarte å slikke på seg infeksjon når vi steriliserte henne, så kjenner følelsen. Trøst deg med at du HAR gjort det rette, og katten kan unngå mye problemer I følge de fleste steder på nett så skal katter ikke ha hverken Ibux eller Paracet. Er det ikke noen andre dyrleger du kan ringe til? Alle skal jo ha et akuttnummer. Hvor bor du? Det er jo ikke sikkert katten din har smerter nå. Katten min har mange problemer med tennene og når hun trekker tenner eller har en tannrens så trenger jeg aldri å gi smertestillende samme dag, siden de bruker mye under operasjonen. Anonymous poster hash: 3fb82...2ce Jeg har ikke gitt ibux, for det ser ikke ut som hun har vondt. Virker bare som det er dette plasteret hun er helt besatt av. Bor i Lyngdal. Umulig å få tak i dyrlege her nå. Men nå har hun body på, og så ringer jeg i morgen. Så det går nok bra. MEN, det er urovekkende å tenke på at det ikke er mulig å få tak i en dyrlege. Tenk om det virkelig var noe som hastet! Anonymous poster hash: 047b8...11a
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2014 #16 Skrevet 14. mai 2014 Ikke gi katten paracet, men ring dyrlegen. De skal ha smertestillende! Anonymous poster hash: 3fb82...2ce Prøvde å ringe. Fikk ikke svar hos dyrlegen. Ringte en kusine som er assistent på en annen dyreklinikk. Hun sa jeg kunne knuse en kvart ibux.Og hun sa det ikke var nødvendig med krage, for plasteret sitter så godt. Jeg skjønner forsatt ingenting. Skal ta den stakkars katten med til dyreklinikken i morgen. Har utsatt og utsatt denne steriliseinga, for jeg har gruet meg så. Og så blir det sånn som dette! Anonymous poster hash: 047b8...11a Min katt klarte å slikke på seg infeksjon når vi steriliserte henne, så kjenner følelsen. Trøst deg med at du HAR gjort det rette, og katten kan unngå mye problemer I følge de fleste steder på nett så skal katter ikke ha hverken Ibux eller Paracet. Er det ikke noen andre dyrleger du kan ringe til? Alle skal jo ha et akuttnummer. Hvor bor du? Det er jo ikke sikkert katten din har smerter nå. Katten min har mange problemer med tennene og når hun trekker tenner eller har en tannrens så trenger jeg aldri å gi smertestillende samme dag, siden de bruker mye under operasjonen. Anonymous poster hash: 3fb82...2ce Jeg har ikke gitt ibux, for det ser ikke ut som hun har vondt.Virker bare som det er dette plasteret hun er helt besatt av. Bor i Lyngdal. Umulig å få tak i dyrlege her nå. Men nå har hun body på, og så ringer jeg i morgen. Så det går nok bra. MEN, det er urovekkende å tenke på at det ikke er mulig å få tak i en dyrlege. Tenk om det virkelig var noe som hastet! Anonymous poster hash: 047b8...11a Ja, det er trist Du burde klage på dette, akuttelefon SKAL besvares. Lykke til med pusen din Anonymous poster hash: 3fb82...2ce
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #17 Skrevet 15. mai 2014 Jeg steriliserte mi pusi for et par år siden, kun en tapebit over såret. Ingen skjerm, ingen body. Hun var såpass at hun hoppa opp på benken å stjal mat 2 timer etter at hun våkna. Og hylte seg ut dagen etter. Var ikke bekymra dor at hun skulle stikke siden hun hadde kattunger inne. Poenget mitt er: ikke alle dyrleger sender med hverken krage, body el smertestillende Men ring å spør om du er i tvil Anonymous poster hash: 12e7e...958
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #18 Skrevet 15. mai 2014 Åsj, ble mye feil over her, verste var vel at jeg mener at jeg (som har hatt mye katt med mange inngrep bak seg), aldri har opplevd at katter har klart seg uten body og/eller skjerm etter inngrep. Anonymous poster hash: a13cd...1bf Min katt brydde seg ikke om såret.. Men fikk med en body i tilfelle :-) Hun slikka en del rundt i området, sikkert pga at det luktet rart der etter operasjonen. Anonymous poster hash: 75e76...49d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #19 Skrevet 15. mai 2014 Hvordan gikk det med pusen? Anonymous poster hash: 3fb82...2ce
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #20 Skrevet 15. mai 2014 For en inkompetent dyrelege. Neste gang skal du KUN tenke på dyrets beste. Det er helt vanlig at våre hunder og katter klør på sårene sine, og da skal de ha på seg skjerm eller body. Det blir bare vondt verre for dyret om såret blir betent, pga.kloringen. Anonymous poster hash: 4de64...fec
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #21 Skrevet 15. mai 2014 Hvordan gikk det med pusen? Anonymous poster hash: 3fb82...2ce Tok henne med til klinikken i dag morges. Hun fikk nytt plaster, og jeg fikk med smertestillende mixture hjem. Har ikke gitt det til henne, for hun virker i fin form. Biter litt i plasteret, men det ser ut som det sitter godt. Er helt overveldet over alle gode svar her inne forresten! For en fin gjeng dere er Anonymous poster hash: 047b8...11a
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2014 #22 Skrevet 15. mai 2014 Hvordan gikk det med pusen? Anonymous poster hash: 3fb82...2ce Tok henne med til klinikken i dag morges. Hun fikk nytt plaster, og jeg fikk med smertestillende mixture hjem. Har ikke gitt det til henne, for hun virker i fin form. Biter litt i plasteret, men det ser ut som det sitter godt. Er helt overveldet over alle gode svar her inne forresten! For en fin gjeng dere er Anonymous poster hash: 047b8...11a Så bra! Håper pusen får en 'speedy recovery' Anonymous poster hash: 3fb82...2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå